Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 9
累積人氣: 10117
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

^v^

近來很HaPpY.. ^u^

Phy..OK,, 係MC差乍~                        EPA. 進步了很多..GD!!                中史.. 難得地合格.. 感謝主*u* 幸運地不是那22分之1.. --"

LuNcH去了中文天地.. 聽Mrs Yip講[婚嫁習俗]* 好聽呢 >3<"                 

呵呵呵.. 突然好想.. hee~ =]

琴晚知道左有8o%-9o%的機會 XP   我遲D多幾年1定會講果句野.. 不知同邊個講呢..<< 你地唔明係正常既,,~ -V-"

此日記出產時間::2007-01-24 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 1 月 24 日  星期三 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

23/1.o7

我笑.. 你又笑* 你笑.. 我又笑*,, 笑真係好EaSy傳染人.. =V=

今日派卷.. 中+ENG作文.. 中文L!StEn!nG.. 普通話.. 合格!!

基教堂講[ 邪靈 ].. 又諗個廣告.. 我暈LA.......

此日記出產時間::2007-01-23 11:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 1 月 23 日  星期二 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

大穫La ><

都係派卷>>  雖然科科都合格.. but我都唔係太滿意~

 要+多3分[肉緊].. 6分[努力].. 1分[輕鬆]!! XD

派左數學長答.. MC.. Eng Reading.. Chem..

PE堂.. 突然跑[9分鐘] -O-" 只有17.4個圈.. 失望.. 又差左NA~ 跑完仲要想嘔''

慘La.. 右眼睇遠野有輕微朦朦地.. 唔好近視Ar.. 對我將來會有不利的影響.. T^T

[[ 只有1隻眼近視.. 豈不是很奇怪嗎!? 又係反省自己睇野既方法.. ]]

希望右眼能[早日康復].. 成績好D.. 係我現時的願望~

當然都需要我既大大@oil先得La*

開了1本學校簿記錄低我.. 睇下我1年內變左幾多.. 長期坐在1個悲觀+現實主義者同學旁..

But她的想法十分之影響我 --"  難怪難怪!!     [ 鬆1口氣了,, ]

佢仲話悲觀都有好處>> 能容易知道別人的心態.. 能預計將會發生的後果..

係佢眼中的l\/le>> 外向+開朗+發癲+中意笑+完美主義者+認真時會好認真.. << 我中左幾多.. 見人見智 XP

此日記出產時間::2007-01-22 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 1 月 22 日  星期一 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

期待?? 害怕??

今早再次懶床.. 7:5O > 8:1O > 9:15 > 11:45.. 對不起* 又返唔到!! XP

返教會.. 等到13:45餅+婷到.. 寫卡.. HEA''

16:3O到餅家睇.. [ 小紅帽特工隊 ]+[ 寶貝計劃 ].. 睇完好攰 --"

EAT D!NnEr.. 返家.. 再HEA* 聽日又返學.. 唔想返~

今日要早訓.. 為了避看今既12:45的TV節目.. 怕睡不到=[                             明天再戰學壇!!

發覺學會"主動".. 感覺也會好得多!!

爸的公司有試食.. 整家1共食了6小包薯片.. ^^

 

                                                                                      ``要快樂原來絕不輕易!! ﹏ 惆悵也沒意義*

此日記出產時間::2007-01-21 10:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 1 月 21 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

此日記出產時間::2007-01-21 10:02 PM       

   [[  2007 年 1 月 21 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"