Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 17
累積人氣: 10055
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

Open Day2+Sunday

講左琴日先La.. 琴日係open day第2日[完]..

8:3o返到去hea.. 有2~3粒鐘企左你門口講 歡迎~ 再見~ 勁悶既機械式工作..

&then.. 去左唔好攤位玩.. 換左個環保袋+幾樣小禮物''

影埋大合照.. 5:45走人~

著住件長袖泠3抵擋13度既刺骨寒風+勁頭暈+好攰.. 幾驚自己暈左係街呢!!!

返到屋企.. 喉嚨痛+發泠發熱.. 食左粒藥.. 好返得多了~~

‥‥‥‥‥‥‥‥五 ‥‥‥‥‥‥‥‥4 ‥‥‥‥‥‥‥‥‥三‥‥‥‥‥‥2 ‥‥‥‥‥‥一 ‥‥‥‥‥‥到 Today La``

Today.. 11:45起身.. 返教會.. hea.. 見到Gabbie La.. 食野.. 去阿餅家.. hea.. 發左癲*.. 阿婷送我返家.. 見到阿盧.. Hap!.. Dinner..

 Hea.. 訓覺 >>>  ZzZzZzZzzZzZZzzzZz...

此日記出產時間::2006-12-04 02:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 12 月 3 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

Open Day 1

今朝有個ee上黎化妝.. 佢好高架.. 高過我.. --"

&then10:25返學校報到.. 好凍* Thx曾曾借錶俾我..~

成1朝早係113room度HEA.. 食完Lunch就開工La''

D小六學生係勁似小四 -0-

MWFY d學生又多又嘈.. 真的不敢相信我咁乖竟然••• 無奈了~

5點已經又眼訓又攰.. 估唔到撞到wing.. 返屋企訓教..

聽日朝8晚5.. maybe會見到好多陌生人.. 應該好玩得多...'''''

此日記出產時間::2006-12-01 11:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 12 月 1 日  星期五 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

Hea左1天 -v-

Today淨係上頭2堂chem就放學..

聽日本來唔洗返架.. but我係導賞員.. so1定要返去..

*導賞員即係帶D人去參觀學校+講解D地方''

BECAUSE聽日+後日係我校既Opening Day..!!

發覺有人好似講大話.. 希望係我估錯La....

 

此日記出產時間::2006-11-30 11:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 11 月 30 日  星期四 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

我隻右手..... 痛!!*

琴晚好成功甘11:3o就訓左覺..

今日都幾凍.. 屋企向住西北.. 食哂d凍風.. --"

P.E.玩手球.. 我的右手好痛.. 拎筆又痛.. 拎快子都痛.. 慘~

放學過新墟buy塗改液.. 後來得知細佬唔見左成抽key.. 嚇到阿媽以為要將屋企d鎖換哂''

點知原來佢個袋既暗格冇lala穿左個洞..

成抽key滑左去個袋既內"龍".. <<係我發現架.. 真係醒.. -U-" 

此日記出產時間::2006-11-28 09:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 11 月 28 日  星期二 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

Thursday~

前個幾日當然要返學La..~

E排成日都發左好多個夢.. 都係關於F.D. or 團契.. hehe..

今朝食住粒糖咁返學.. 心情不錯吧!!

竟然未作Eng Poem+冇去Perfect早會..

冇去早會原來會俾人扣分架 --" 個Captain e排中意扮哂正義咁..

個個係canteen on duty.. 佢就食完飯坐係度傾計L0.. 又話我地唔專心當值..

佢冇事ar.. Vice又係唔洗當值架.. 搞錯.....!!!!!!! .\ _ /.

but today on duty好開心.. 係甘叫d人唔好拎糖返課室.. 好玩'' d人d表情勁搞笑呢..

此日記出產時間::2006-11-23 05:56 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 11 月 23 日  星期四 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"