| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
Open Day2+Sunday
講左琴日先La.. 琴日係open day第2日[完]..
8:3o返到去hea.. 有2~3粒鐘企左你門口講 歡迎~ 再見~ 勁悶既機械式工作..
&then.. 去左唔好攤位玩.. 換左個環保袋+幾樣小禮物''
影埋大合照.. 5:45走人~
著住件長袖泠3抵擋13度既刺骨寒風+勁頭暈+好攰.. 幾驚自己暈左係街呢!!!
返到屋企.. 喉嚨痛+發泠發熱.. 食左粒藥.. 好返得多了~~
‥‥‥‥‥‥‥‥五 ‥‥‥‥‥‥‥‥4 ‥‥‥‥‥‥‥‥‥三‥‥‥‥‥‥2 ‥‥‥‥‥‥一 ‥‥‥‥‥‥到 Today La``
Today.. 11:45起身.. 返教會.. hea.. 見到Gabbie La.. 食野.. 去阿餅家.. hea.. 發左癲*.. 阿婷送我返家.. 見到阿盧.. Hap!.. Dinner..
Hea.. 訓覺 >>> ZzZzZzZzzZzZZzzzZz...
|
| 此日記出產時間::2006-12-04 02:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 12 月 3 日 星期日 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
Open Day 1
今朝有個ee上黎化妝.. 佢好高架.. 高過我.. --"
&then10:25返學校報到.. 好凍* Thx曾曾借錶俾我..~
成1朝早係113room度HEA.. 食完Lunch就開工La''
D小六學生係勁似小四 -0-
MWFY d學生又多又嘈.. 真的不敢相信我咁乖竟然••• 無奈了~
5點已經又眼訓又攰.. 估唔到撞到wing.. 返屋企訓教..
聽日朝8晚5.. maybe會見到好多陌生人.. 應該好玩得多...'''''
|
| 此日記出產時間::2006-12-01 11:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 12 月 1 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
Hea左1天 -v-
Today淨係上頭2堂chem就放學..
聽日本來唔洗返架.. but我係導賞員.. so1定要返去..
*導賞員即係帶D人去參觀學校+講解D地方''
BECAUSE聽日+後日係我校既Opening Day..!!
發覺有人好似講大話.. 希望係我估錯La....
|
| 此日記出產時間::2006-11-30 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 11 月 30 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
我隻右手..... 痛!!*
琴晚好成功甘11:3o就訓左覺..
今日都幾凍.. 屋企向住西北.. 食哂d凍風.. --"
P.E.玩手球.. 我的右手好痛.. 拎筆又痛.. 拎快子都痛.. 慘~
放學過新墟buy塗改液.. 後來得知細佬唔見左成抽key.. 嚇到阿媽以為要將屋企d鎖換哂''
點知原來佢個袋既暗格冇lala穿左個洞..
成抽key滑左去個袋既內"龍".. <<係我發現架.. 真係醒.. -U-"
|
| 此日記出產時間::2006-11-28 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 11 月 28 日 星期二 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
Thursday~
前個幾日當然要返學La..~
E排成日都發左好多個夢.. 都係關於F.D. or 團契.. hehe..
今朝食住粒糖咁返學.. 心情不錯吧!!
竟然未作Eng Poem+冇去Perfect早會..
冇去早會原來會俾人扣分架 --" 個Captain e排中意扮哂正義咁..
個個係canteen on duty.. 佢就食完飯坐係度傾計L0.. 又話我地唔專心當值..
佢冇事ar.. Vice又係唔洗當值架.. 搞錯.....!!!!!!! .\ _ /.
but today on duty好開心.. 係甘叫d人唔好拎糖返課室.. 好玩'' d人d表情勁搞笑呢..
|
| 此日記出產時間::2006-11-23 05:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 11 月 23 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 112 | »
|