T0DAY 11點幾起身.. 1路食早餐.. 1路see女皇的教室最終回個集' '
好早返到教會.. 同阿帶玩* 敬拜+play games.. 玩吹紙巾+閃避球..
子勤反應快+接到個欖球.. 勁!!!!
玩完.. 返家.. 執野.. 再出發~~
去盈豐食野.. 又見到個痴線佬.. 嚇死咩..
搭車去黃金海岸個沙灘玩.. K51勁多人搭.. 好迫 --"
7點幾去到LA.. 唔多人.. 霸左好個位~ 用哂D螢光捧+蠟燭.. 圍住個地盤 =]
玩玩下.. 信+樂+怡黎左.. 佢地3個玩到9點幾走左..
淨返汶+餅+婷+S!u"連"+油衡+me係沙灘..
突然有人諗[[ 誠實與大膽 ]] ( 俗稱 true or "there" )
傾左勁多野.. 笑爆咀LA我........wakakakakakka....
之後傾心事.. 仲好笑..
傾到11點45拿拿林閃人..<<( 勁唔想走L0''=[ ) 點知K51班尾班車已經開走.. 輕鐵又12:45a.m.停止服務..
好彩.. 阿帶打黎.. 我先醒起可以搭的士返家..
個的士司機好好人.. 肯車我地6個搭的士回田景邨..
餅+S!u"連"+婷送到我到屋企樓下.. 感動~~ 
12:46a.m.終於返到家中.. 未試過甘遲返.. 冇人鬧.. yeah**
下次..1定要玩耐DDD..