| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
終於到Friday LU~*
T0DAY真係KA!左''
同W!ng wing+黑豬+白豬.. 盡情KA!笑 XD
乜到笑1餐既FEEL真係正爆~~*
頭先先知.. 原來本經公係由大埔>>太和>>元朗>>屋企.. 先去到我手上 -.-"
P.S.我又好想去游水.. 有冇人肯同我去牙???
|
| 此日記出產時間::2006-09-08 06:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 9 月 8 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
正式全日上堂~*
T0DAY牙媽個F.D.係上水見到有經公作業.. 應該唔會BUY錯掛''
上堂.. 感覺平凡*
P.E.堂.. M!ss問我做咩黑左甘多.. 唔知點解聽到佢甘問好HAPI =]
LUNCHTiME.. 又係我地領袖生當值.. 唔知點解勁係度傻笑 XD..
筠:: 你個份野.. 我遲D會做埋佢.. BUT我有印象我有做過E份野 -v-"
|
| 此日記出產時間::2006-09-07 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 9 月 7 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
唉~ 搞錯牙!!!!!!!
當然又係返學LA'' 心情0K..
M!ss Lee詩歌分享..比[[ May The Good Lord Bless and Keep U` ]]..
M!ss用高8度既聲黎唱.. 笑死了~~
調位同左W!ng wing坐.. HAP!HAPI的 =]
Art.. 1路設計襟章.. 1路識左唔同既人.. 你好!!!!
CHin.. 第1日又有HW做.. 係本簿做預習*
週會LA.. M!ss Lee又坐係我隔離.. 有係高8度唱校歌 -v-"
放學去左椰林閣EAT LUNCH.. 之後.. 去不同既書店尋找我的那本經公作業!!!!!
去左 商務+正豐+屯暉+贏店.. 都話冇+唔知幾時返+出版社冇俾貨..
下★1就要做到LA.. 我憎你 — 齡記!!!!!!
回想起黎.. 冇作業都好過冇書用..
|
| 此日記出產時間::2006-09-06 07:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 9 月 6 日 星期三 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
上左半日堂La*
T0DAY上DAY1既堂..
電腦x2:: 黃信華教.. L0G!N+改密碼+教FLASH''
地理:: Miss Ng教.. 唔錯牙~ 幾Nice*
Eng:: Ms Vivien Kwok教.. 幾好~ BUT第1日就有家課 -o-"
又班主任課:: 只好怪自己咁細膽唔敢舉手.. 做左MATHS科長~
|
| 此日記出產時間::2006-09-05 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 9 月 5 日 星期二 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
班主任日 =]
琴日超級超級UNHAP!.. 自己出$$先.. 都俾阿媽話* 唉~
T0DAY 1 早 6:oo 起身.. 只訓左4hrs* 好眼訓..!!
出門口.. 落得勁大雨.. 無奈'' 對鞋+襪都好濕~ [[ 有個傻瓜係廁所扭乾對襪 XD ]]
返半日乍.. 成日都係班主任課.. M!ss LAU講得好搞笑.. Hapi~
返完學.. 返屋企睇住細佬'' 竟然攬住個枕頭就訓著左LU -O-
聽日半正式上堂.. 上DAY1 一半既堂.. 頭2堂電腦.. 好野<<[[ 就算唔夠訓.. 只少玩電腦都會精神D LA.. ]]
今年多左好多科.. 又要記好多野LU''
聽日用新書包.. 好HAP!HAP!'''''' >V<
|
| 此日記出產時間::2006-09-04 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 9 月 4 日 星期一 ]] THX for God* > U <" |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 112 | »
|