Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 24
累積人氣: 10062
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

終於到Friday LU~*

T0DAY真係KA!左''

同W!ng wing+黑豬+白豬.. 盡情KA!笑 XD

乜到笑1餐既FEEL真係正爆~~*

頭先先知.. 原來本經公係由大埔>>太和>>元朗>>屋企.. 先去到我手上 -.-"

P.S.我又好想去游水.. 有冇人肯同我去牙???

此日記出產時間::2006-09-08 06:42 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 8 日  星期五 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

正式全日上堂~*

T0DAY牙媽個F.D.係上水見到有經公作業.. 應該唔會BUY錯掛''

上堂.. 感覺平凡*

P.E.堂.. M!ss問我做咩黑左甘多.. 唔知點解聽到佢甘問好HAPI =]

LUNCHTiME.. 又係我地領袖生當值.. 唔知點解勁係度傻笑 XD..

筠:: 你個份野.. 我遲D會做埋佢.. BUT我有印象我有做過E份野 -v-"

此日記出產時間::2006-09-07 11:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 7 日  星期四 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

唉~ 搞錯牙!!!!!!!

當然又係返學LA'' 心情0K..

M!ss Lee詩歌分享..比[[ May The Good Lord Bless and Keep U` ]]..

M!ss用高8度既聲黎唱.. 笑死了~~

調位同左W!ng wing坐.. HAP!HAPI的 =]

Art.. 1路設計襟章.. 1路識左唔同既人.. 你好!!!!

CHin.. 第1日又有HW做.. 係本簿做預習*

週會LA.. M!ss Lee又坐係我隔離.. 有係高8度唱校歌 -v-"

放學去左椰林閣EAT LUNCH.. 之後.. 去不同既書店尋找我的那本經公作業!!!!!

去左 商務+正豐+屯暉+贏店.. 都話冇+唔知幾時返+出版社冇俾貨..

下★1就要做到LA.. 我憎你 — 齡記!!!!!!

回想起黎.. 冇作業都好過冇書用..

此日記出產時間::2006-09-06 07:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 6 日  星期三 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

上左半日堂La*

T0DAY上DAY1既堂..

電腦x2:: 黃信華教.. L0G!N+改密碼+教FLASH''

 地理:: Miss Ng教.. 唔錯牙~ 幾Nice*

Eng:: Ms Vivien Kwok教.. 幾好~ BUT第1日就有家課 -o-"

又班主任課:: 只好怪自己咁細膽唔敢舉手.. 做左MATHS科長~

此日記出產時間::2006-09-05 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 5 日  星期二 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

班主任日 =]

琴日超級超級UNHAP!.. 自己出$$先.. 都俾阿媽話* 唉~

T0DAY 1 早 6:oo 起身.. 只訓左4hrs* 好眼訓..!!

出門口.. 落得勁大雨.. 無奈'' 對鞋+襪都好濕~ [[ 有個傻瓜係廁所扭乾對襪 XD ]]

返半日乍.. 成日都係班主任課.. M!ss LAU講得好搞笑.. Hapi~

返完學.. 返屋企睇住細佬'' 竟然攬住個枕頭就訓著左LU -O-

聽日半正式上堂.. 上DAY1 一半既堂.. 頭2堂電腦.. 好野<<[[ 就算唔夠訓.. 只少玩電腦都會精神D LA.. ]]

今年多左好多科.. 又要記好多野LU''

聽日用新書包.. 好HAP!HAP!'''''' >V<

此日記出產時間::2006-09-04 10:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 4 日  星期一 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"