Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 18
累積人氣: 10056
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

Lazy' ' ' '

訓左11:45先起身.. 食野.. 返團契......

團契都幾多人.. 真係好!! !!!! !!!!!!!

Peter帶[[ Top Model ]].. 話Model要忍笑--"

so就玩 可憐的小貓.. 大家唔好唔記得我係今年夏令營玩E個game我都冇笑到.. -v-"

扮動物行catwalk.. 有D無聊L0.. 我係1隻傻瓜既蟹.. BUT我唔係扮哂蟹!!! XD

罕見地係籃球場玩3人籃球比賽.. 好玩.. 下次又要玩~~~ >3<

玩玩下落雨.. 掃興!!!! 去左教會HEA.. 阿帶搞笑'' Hee..

hea左陣.. 返家.. 做HW.. 聽日同後日既假期都俾死人奪去.. 唉*

我的假期冇LA.. T0DAY之內要完成哂D HW... 我好中意.........................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

.................................................  Hea *U*

據我所知.. 今日2對情侶結婚.. 有1個人牛一.. so today !s a Lucky Day* =]

此日記出產時間::2006-09-30 10:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 30 日  星期六 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

平凡1day*

終於Wednesday La.. 過埋聽日有得Hea.. coz星5學校水運會' '

如常返學.. P.E.考9mins跑.. 跑左1410m.. 差左*

哈.. D人仲話我1路跑1路笑.. 好得意 :] 其實我係用口呼吸乍 >3<'' BUT聽到D人甘講.. 真係幾開心*

最後2堂Chem悶到傻.. 陳s!r自問自答+搞爛gag.. 無奈了~

安安/3文番:: 你個袋條帶真係好短.. 否則.. 我用你個紅色dot dot袋都會唔錯~ =] 不要再笑我La''

 

此日記出產時間::2006-09-27 07:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 27 日  星期三 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

--"

today如常返教會.. 又係要等齊人開組..

開組LA.. 檢討wor.. 芬組中途join入黎.. 講左好多意見..

[[ 好!! 大家對組有期望.. 先會令個組變得更好* ]]....

傾傾下.. 阿婷+我喊LA.. 我樣衰了~~

返到屋企勁無奈.. 俾細佬打中左隻右眼.. 好痛+好驚( coz右眼睇野矇朦地 )..

想打比好多人問下甘既清況有冇事'''

最後打左比阿餅.. THX你聽我哭訴... 真係冇打錯俾阿餅.. coz佢阿媽都試過甘樣.......

E+都冇乜事LA.. 感謝主~~~~~~

此日記出產時間::2006-09-24 10:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 24 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

•••

E排都好Busyyy..''

又要溫書+預習+做HW..

近期愛上了....>>                        Maths.. cos Miss. Cheung教得好過容Sir L0.. 只少明白好多 *U*

Wing wing病左.. 好驚俾佢傳染.. 好驚食好大粒既藥丸~~

LUNCH.. Miss Yip終於宣佈結婚.. 唔知去唔去好???

星期日芬姐就黎睇我地個組.. 擔心+緊張La.....

           中 3 D 野 真 係 幾 難' ' ' ' ' ' ' ' ' '       要 發 奮 讀 書 Laaaaaaaaa............... >3<

此日記出產時間::2006-09-22 08:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 22 日  星期五 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

Copy by Gabbie'z Xanga*.....

A:: 5個理想條件

[[ 信主既.. 錫我.. 風趣幽默.. 細心.. 最好就靚仔NA<<(用我自己既角度'').. ]]

        B:: 1o個令你憎1個人既理由

        [[ cos乞我憎x1o.... ]]

                1:: 對傳E個問卷既人俾我既印象5個

                [[ 好人.. 好HAPI.. 好中意c漫畫.. 中意飲珍珠奶茶.. 平易近人.. ]]

                     2:: 5個你覺得身邊既人覺得你係1個點既人5個

                          [[ 傻瓜1名.. 成日好HAP!.. 好細膽.. 幾勤力.. 天真.. ]]

                                  3:: 3個我自己中意既個性

                                  [[ 好容易HAP!.. 識得諒解人.. 聰穎 ]]

                                        4:: 3個我唔中意的個性

                                         [[ 扮哂蟹.. 驕傲自大.. 完全唔理人地既感受.. ]]

                                                   5:: 自己想成既理想類型

                                                   [[ 將凡事做到盡好.. ]]

                                                            6:: 俾關心自己既人大嗌1句

                      XDD..  Thx U`  I Love U s0 Much >3<

                                                                 7:: 將E份問卷傳俾你最想知道佢地對你的感覺的22人

                                                                 [[ 想做E份野就Copy La.. But要話俾我知~ 等我去睇下你寫D咩!! -v-]]

此日記出產時間::2006-09-21 07:19 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 21 日  星期四 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"