Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 1
累積人氣: 10094
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

我終於學識La *V*

T0DAY又係同+汶去游水..

6::15A.M.兆康LRT站等佢.. 等到6::25A.M.先見人''

原來6::25A.M.之前搭LRT 1 D都唔多人!!!!

去到當然拿拿林衢落水玩LA.. D水涼浸浸.. 正*

終於正正式式學識左蛙式LA.. 甘第時游深水都冇甘驚~

BUT汶頭痛.. So去左1邊攬住浮板訓教... [[ 共游左5 hrs]]搞到E+D skin

之後又HEA左陣.. 返團契.. 都好開心 :]

完左返左屋企整野.. 整整下野又訓著左.. So冇返少崇

係屋企勁訓教!!!!! 搞到E+訓唔著

D太陽油落水係米就冇用LA?? 點解用左太陽油都難逃囇黑既命運??????

                搞 到 E + D skin 黑左 + 紅 + 好[[慶]] -o-

此日記出產時間::2006-09-03 12:44 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 3 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

開學的第1天~

T0DAY 7::3oA.M.起身.. 竟然訓得勁好+知醒!!!

起身返學.. 今年3E[[中3勤]].. 班主任都唔錯既>>劉小慧M!SS''

又落左去禮堂開學禮.. 坐係冷氣隔離.. 好凍~ 下次唔做15號LA*

派左勁多通告.. 1開學咩都未用就要交$$3oo~

聽日去游早早早早水.. 決定要至少都等游泳池開門!!!!

希望個個返學都Hap! hap! La.. Yeah***

此日記出產時間::2006-09-01 10:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 9 月 1 日  星期五 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

LAST的暑假天* >3<

T0DAY都係11點幾先起身.. EAT左個包~

2:5op.m.落左去搵牙媽!!!

因有*[[ 優惠 ]]+細佬想EAT.. So1齊EAT左個特大份M記熱氣的餐* 仲有野送 -O-"

返家.. HEA+影相 :] LAST1日暑假.. 聽日我就係中3生.. WAKAKA*

P0ST下D相LA..

      

上次整的.. 個模邊都有士多啤梨醬* 好味道!!                             我的新書包~!! >V<

                                 以上3張FoTo都我間房影出黎既~                                           ^ 天上面好似有鞋印甘* 睇唔睇到?! ^

上文米話M記有優惠既.. 係BUY1個餐送開心樂園餐.. So就有2隻恐怖公仔'' 好快就會係堆田區見到佢地架LA* -V-

WIng WIng俾你既.. 真係CUTE咩?! 佢係廚房EAT薑牙!!! HEEEE...."

    <<真係好恐怖牙!!! •﹏•

*BUT我相信E隻公仔已經俾隆巴小矮人CUTE好多架LA'' -v-* (唔明可以睇[朱古力掌門人]E套戲)

此日記出產時間::2006-08-31 06:51 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 8 月 31 日  星期四 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

尾2的暑假天''

T0DAY如常又係屋企..

下晝執哂D中1+中2既野.. 發覺1年都浪費左好多紙張*

WAKAKA.. E-CLASS終於SEE到分班名單~

我同WIng WIng+大部分上年2C既人1班.. 都唔錯''

班主任就係李拉結MISS+好好既劉小慧MISS.. 都0K既.. -V-

好想快D開學+2/9去SWIM.. :)

此日記出產時間::2006-08-30 11:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 8 月 30 日  星期三 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



同白朱古力行街..xDD

HAP! BRITHDAY T0 U* WIng WIng''

T0DAY同WIng WIng去左葵芳行*

行個商場.. 毫無方向感.. 個個地方都差唔多樣既..

佢BUY左個袋.. 黑色.. 幾令+實用!!

我BUY左書包.. 粉紅色+灰色.. 都係幾令+實用''

之後.. 行多幾行就走LU.. 去左良景HEA.. 閃返屋企~

此日記出產時間::2006-08-30 01:03 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 8 月 30 日  星期三 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"