| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
做hw..
E排都冇乜出過去.. 好凍Ar ma..
好傷心.. 今次又好似害死佢.. S0R* 是我沒有好多時間陪你.. :> <: 睇見你E+咁痛苦.. [ 快d好返la... =]
我都已經搜尋都很多方法去幫你.. 你相信我La.. 我1定會盡力醫返好你.. 唔會好似上次果個咁凍死左.." 我都很心痛呢.... :> <:
E幾日都係屋企做HW.. 只剩返3樣未做.... 唉~ @ @ Oil La..
琴日去左打邊爐.. 同返好耐以前d ee.. 叔叔.. 仲有d小朋友1齊.. 佢地仲記得我以前0 ~ 5歲既樣.. 唔係ma.. -v-"
今日幫家人落街buy dinner.. 返到屋企不斷running nose+打呵欠>/\< 可能有輕微的發燒.. 冇精神卻要做hw...
就黎返學La.. 好傷心.. 好想放長d..................
|
| 此日記出產時間::2006-12-30 12:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 12 月 29 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
22/12 ~ 23/11
22/12.. 返到學校聯會.. 食野.. .. 夜晚打邊爐.. ..
23/11.. 返團契.. 去HK大球場.. 
.. 9:00搭車回家去.....~ 阿媽真係勁偏心.. 細佬又好乞我憎 .\"/.
成日都好嬲Arrrrrrrrrrrr...
|
| 此日記出產時間::2006-12-24 12:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 12 月 23 日 星期六 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
興奮 *v*
班際合唱比賽就係今日舉行*
低年級D獎全部都係由勤班拎左..
我地中三勤做得咁好.. 當然唔會冇我地份La -v-"
憑著[生命有價]1曲..> 拎左第3名 + 最佳團體獎.. 評判話我地個班好投入" Thx =]
我地個班拎左D聖誕閃閃既裝飾增+動感.. 氣氛.. D男仔將D裝飾[添]左係頭+面度.. 笑死左.. Wakaka..
真的覺得咁多日係課室練歌.. 都沒有白費....~~
[燕尾蝶]E首歌真係幾好聽.. 年年都總有1班唱.. 今年2E唱E首歌唱得好好!!*
今日最後1日上堂.. 聽日要返去聖誕聯歡會.. 實際放8日乍,, 都幾多HW.. 開始要溫書La.. --"
|
| 此日記出產時間::2006-12-22 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 12 月 21 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
重開Msn..
今日學校便服Day.. 我當然係冇參+到La..
有野食賣.. 有麥芽餅.. 朱古力.. 啫喱糖.. 等~ 好好味.. >V<
放學練歌.. 聽日就班際歌唱比賽La.. 比♥機'' 唱[生命有價]~ 緊張!!!!
呵呵呵.. 我細佬偷偷地down左Msn.. 阿爸後來發現左都竟然冇話..
我細佬同阿爸講[ 用黎練習打字* ]> Wakaka"
My Msn: [email protected]
|
| 此日記出產時間::2006-12-21 12:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 12 月 20 日 星期三 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
忍耐..~
上星期6.. 去左家長教師會的[親子港島半天遊].. 0k好玩La.. 食左勁多西北風..
11度係山頂睇[幻彩詠香江].. 簡直涷到傻 XD*
星期日.. 返教會.. 同Gabbie'逸'樂'希'去左M記食.. &then好乖咁係屋企做埋D HW~
5點左右.. 返左教會同Gabbie等阿餅.. 成班幼稚園學生係hall跳舞.. 得意呢!!
再轉左去阿樂屋企打邊爐.. 好味牙D豆腐'肥牛'烏冬'生根'水晶梨'等..~ 10:40開始回家....
星期1.. 放學去教會開會 >V< 今次開會唔錯.. 開心得多 -v- D魔術表演得唔錯ar..
返學.. 唉~ 琴晚3點先訓..~ 俾人鬧.. 都唔理下我既感受.. 無奈--" 你咁叻又唔見你做.. 好嬲Ar..
夜晚食飯前又訓左覺.. 原來阿媽叫過我起身食dinner.. But我完完全全唔知道.. 起身又鬧..
又屈我.. 冇野L0.. 細佬做咩都唔鬧.. 係要鬧我咁古怪既'' 勁火ar...~
好唔開心.. 我講返事實[ 我真係聽唔到你叫我起身ma.. 你又唔留野D食俾我.. ].. 鬧得仲勁 =[
係咁要我屈哂d野.. 真係好難忍佢地!! [你心情唔好.. 都唔洗搵我黎鬧ar]*
|
| 此日記出產時間::2006-12-20 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 12 月 19 日 星期二 ]] THX for God* > U <" |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 112 | »
|