Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 13
累積人氣: 10089
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

做hw..

E排都冇乜出過去.. 好凍Ar ma..

好傷心.. 今次又好似害死佢.. S0R* 是我沒有好多時間陪你.. :> <: 睇見你E+咁痛苦.. [ 快d好返la... =]

我都已經搜尋都很多方法去幫你.. 你相信我La.. 我1定會盡力醫返好你.. 唔會好似上次果個咁凍死左.." 我都很心痛呢.... :> <:

 

E幾日都係屋企做HW.. 只剩返3樣未做.... 唉~ @ @ Oil La..

琴日去左打邊爐.. 同返好耐以前d ee.. 叔叔.. 仲有d小朋友1齊.. 佢地仲記得我以前0 ~ 5歲既樣.. 唔係ma.. -v-"

今日幫家人落街buy dinner.. 返到屋企不斷running nose+打呵欠>/\< 可能有輕微的發燒.. 冇精神卻要做hw...

就黎返學La.. 好傷心.. 好想放長d..................

 

此日記出產時間::2006-12-30 12:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 12 月 29 日  星期五 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

22/12 ~ 23/11

22/12.. 返到學校聯會.. 食野.... 夜晚打邊爐.. ..

23/11.. 返團契.. 去HK大球場..

.. 9:00搭車回家去.....~ 阿媽真係勁偏心.. 細佬又好乞我憎 .\"/.

成日都好嬲Arrrrrrrrrrrr...

此日記出產時間::2006-12-24 12:48 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 12 月 23 日  星期六 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

興奮 *v*

班際合唱比賽就係今日舉行*

低年級D獎全部都係由勤班拎左..

我地中三勤做得咁好.. 當然唔會冇我地份La -v-"

憑著[生命有價]1曲..> 拎左第3名 + 最佳團體獎.. 評判話我地個班好投入" Thx =]

我地個班拎左D聖誕閃閃既裝飾增+動感.. 氣氛.. D男仔將D裝飾[添]左係頭+面度.. 笑死左.. Wakaka..

真的覺得咁多日係課室練歌.. 都沒有白費....~~

[燕尾蝶]E首歌真係幾好聽.. 年年都總有1班唱.. 今年2E唱E首歌唱得好好!!*

今日最後1日上堂.. 聽日要返去聖誕聯歡會.. 實際放8日乍,, 都幾多HW.. 開始要溫書La.. --"

此日記出產時間::2006-12-22 12:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 12 月 21 日  星期四 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

重開Msn..

今日學校便服Day.. 我當然係冇參+到La..

有野食賣.. 有麥芽餅.. 朱古力.. 啫喱糖.. 等~ 好好味.. >V<

放學練歌.. 聽日就班際歌唱比賽La.. 比♥機'' 唱[生命有價]~ 緊張!!!!

呵呵呵.. 我細佬偷偷地down左Msn.. 阿爸後來發現左都竟然冇話..

我細佬同阿爸講[ 用黎練習打字* ]> Wakaka"

My Msn: [email protected]

此日記出產時間::2006-12-21 12:30 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 12 月 20 日  星期三 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

忍耐..~

上星期6.. 去左家長教師會的[親子港島半天遊].. 0k好玩La.. 食左勁多西北風..

11度係山頂睇[幻彩詠香江].. 簡直涷到傻 XD*

星期日.. 返教會.. 同Gabbie'逸'樂'希'去左M記食.. &then好乖咁係屋企做埋D  HW~

5點左右.. 返左教會同Gabbie等阿餅.. 成班幼稚園學生係hall跳舞.. 得意呢!!

再轉左去阿樂屋企打邊爐.. 好味牙D豆腐'肥牛'烏冬'生根'水晶梨'等..~ 10:40開始回家....

星期1.. 放學去教會開會 >V< 今次開會唔錯.. 開心得多 -v- D魔術表演得唔錯ar..

返學.. 唉~ 琴晚3點先訓..~ 俾人鬧.. 都唔理下我既感受.. 無奈--" 你咁叻又唔見你做.. 好嬲Ar..

夜晚食飯前又訓左覺.. 原來阿媽叫過我起身食dinner.. But我完完全全唔知道.. 起身又鬧..

又屈我.. 冇野L0.. 細佬做咩都唔鬧.. 係要鬧我咁古怪既'' 勁火ar...~

好唔開心.. 我講返事實[ 我真係聽唔到你叫我起身ma.. 你又唔留野D食俾我.. ].. 鬧得仲勁 =[

係咁要我屈哂d野.. 真係好難忍佢地!! [你心情唔好.. 都唔洗搵我黎鬧ar]*

此日記出產時間::2006-12-20 12:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 12 月 19 日  星期二 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"