琴晚我家姐打ge網誌令我都反省左一件事
就係唔通我ge耐力就是係得3分鐘
唔係...其實覺得我都有6分鐘ge...
分別...熱誠...爭扎...放棄...各2分鐘左右啦...
其實如果我對果樣野真係有興趣我可以keep到好耐架>3<
舉個例...就好似我個板咁=w=
好似一瞬間咁...其實而且經營左有5年喇
好難架...而且我而家做ge圖可以入目都係得我多年苦練(巴飛)
我同d網友都有幾年感情...一直都keep住
當然而家都仲係周圍走去識朋友
第二個例子就係畫畫喇
幾乎由2年級左右開始畫果d傳說中ge少女(眾毆)
都好多年...我仍然有將來可以成為漫畫家ge理念
仲有作故事做作家或者將來做歌手
咁多年來都有勁多唔實際ge幻想
到而家仲念住ge都係呢幾個
因為我仲有熱誠同可能ge機會=w=
例子三就係呢個網誌
雖然機乎冇人...但我一樣會打我ge網誌
因為好似日記咁姐~鍾意睇咪睇囉
唔想比人睇咪lock左佢囉
其實都唔洗理人點睇架姐~^^
雖然我好多野都好快放棄...我知道好多人都係咁ge
但...有機會試下都好Y...試下自己究竟鐘唔鐘意呢樣野Y麻
我覺得我都算係一個唔介意人地話我ge人
你可以話我3分鐘熱度,我唔會否認,仲可能會認
但你唔可以話我唔認真唔正經...我會討厭你架(嘟嘴)
打完呢篇野之後...雖然我都知自己係d對多數事件3分鐘熱度ge人
不過每個人都好有堅持架啦
好似學年ge上學日冇咩特別事都會番學
雖然有d勉強..不過每日都番學...唔遲到...交曬功課
都可以係堅持...(巴)
過左今日...堅持ge野可能繼續...堅持ge野可能放棄
咁即係証明果樣野唔適合你啦
搵過第二樣把啦
咁大概係...較好ge...
|