|
| 七實姐出生(誤 |
分類: 唱繪 |
這個不溫習卻去畫畫的壞人,好孩子千萬不要學
不過說要畫七實都很久,始終沒畫
然後終於畫了~花了很多時間
放心,下午會好好溫習的
其實地理一早已經溫了,只要再背一次說好
至於化學......(嘆氣) 基本上放棄了一半
另外說一下為什麼要畫七實姐
第一次看刀語的七實是沒什麼感覺
之後有一集真被七實帥呆了,姐姐才是最強
所以一定要畫>3<
下面的七實是線稿和完成圖~呼
七實原本的纖細身子已經無影無蹤了
變成一個正常的少女?!
畫到右手快爛掉,修改才是最難的
最後畫好反轉來看,才發現耳朵眼睛都歪了
還有肩膀也歪了不過沒修改


腳的部分最好是掩眼不看,實在太差了
字是自己寫的~怎麼了?!美吧=w=
還有一些畫是溫習時畫的~
雖然有點失禮,但考完試就會貼出來
書的畫都是......嗯......開個相簿吧
|
|
|
JOJO>> 這是角色設定好不好~ 佢原來都係咁架)3) 我覺得已經畫左面情比佢...... 唔好意思呀!見笑 XP
ada>> 畫左咁多年~ 唔多唔少都有d感情~哈哈 至於溫書方面...... 出左成績你就知(知道我d成績真係好差) 不過我真你有努力溫書 所謂讀書時讀書,遊戲時遊戲 做每樣事都好專心,所以我好專一架((謎音:有什麼關係= =" 而且見到d教學d人畫得咁靚 我就會覺得我都一定得,然後就好努力咁畫醜晒d人 不過見到d同學成績突飛猛進,我又唔會想努力←壞孩子 係私心?!都唔定...
打完睇番上面 好多字@@ 念起已經再冇機會同你一班,好可惜
|
|
|
adamwy 於 2010-06-17 12:33 PM 發表:
我發覺你真係好鍾意畫畫啊~ xd 幾好丫...搵到自己既興趣..加油努力 <=== for 考試+你畫畫.. 希望你get到我講咩啦..自己有d胡言亂語 xddd
|
|
|