+++)°超級傻瓜≠﹏〞 - QOOZA BLOG 網上日誌
+++)°超級傻瓜≠﹏〞
hang2815
暱稱: +++)°超級傻瓜≠﹏〞
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
2009-04-07
2009-04-07
2009-04-05
2009-04-04
2009-04-03
每月文章
文章分類
全部 (56)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 191
今日人氣: 1
累積人氣: 1877
2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


2009-02-09 分類: 未分類

今日正識番學la

超攪笑lo 竟然有法文堂 @.@

個老師講ga野 我就連一句都聽唔明lo ><

都唔知教法文尼做咩

e邊又冇人講法文ga ....

唔制 我唔要丫

重有牙 今日上上下堂

冇啦啦有人用中文問我係唔係香港人lo

真係o左lo ....

不過都好 知道唔只得我一個識中文 ^^

好野 已後上堂終於有人同我玩 ....

成功又識多個fd ^^

睇番時間表 ....

有好多科都唔明係咩

TET ' L2L ' SOS ' WA ' SA 都唔知係咩尼 ....

超煩 >< 好彩有locker用 ^^

聽日有pe堂

聽我細佬講 好似講要赤腳跑 ....

希望唔好係真丫 唔想 ><



2009 年 2 月 8 日  星期日   晴天


2009-02-08 分類: 未分類

今日終於都唔曬比人逼出去飲茶la ^^

牙公牙婆佢地自己出左去wet

冇人嘈我 所以超先起身

食住野之後

最大ga問題就係 ....

聽日終於都要真正番學la

要趕曬d功課佢牙 TnT

有超多唔識做丫 真係好難嫁對我尼講

好多都漏空左丫 好驚比老師鬧 ><

不過算la 就算真係比佢鬧 又有咩所謂wo

還惦我都唔明佢講咩嫁la ....

我唔識 於是咪走佢問牙爸lo

頂 佢竟然同我講話

我唔識就正係係到問佢

自己又唔識下 正係掛住玩

佢講完 我o左

我真係唔識做牙丫

重有我轉筆之馬 咁都叫玩lo

我心唸 其實佢自己都唔識做

叫我唔好煩佢姐 ....

嗚嗚 .... d功課真係好難丫 ><



2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


2009-02-07 分類: 未分類

今日又比人捉左去食lunch啦

超繁lo 日日都n咁早叫我起身

點解wo ~ ~ 放假想遲d起身都唔得 -3-"

連小小私人時間都冇牙 火 \o/

食完野 去左唔知邊到la =.="

係個到放風爭

佢飛極都飛起lo ><

試完一次又一次 再一次 冇一次得lo

好失敗丫 唔制牙 ><

就係我想再試個時 ....

牙婆無啦啦去出尼同我講話

個太陽超曬 話要番屋企lo

我o左咀lo

未飛起就要走lo 個時真係好想打佢 ....

算 我忍你 唔好再叫我出街丫你

好嬲牙 \o/



2009 年 2 月 6 日  星期五   晴天


2009-02-06 分類: 未分類

今日神咁早就比人拉左起身出去食野

食完野之後 去左游車河

玩左幾個鐘

影左超多相 超令

咩野飲都冇帶到去 超口渴lo ....

番去個時重要盪失左路

唔識番去 ><

之後無啦啦唔知點解訓著左

唔知發生咩是

醒番個時已經到屋企 ....

好彩冇錯過同佢msn既機會 ^^

一大堆相 ↓↓ 

 



2009 年 2 月 5 日  星期四   晴天


2009-02-05 分類: 未分類

今日第2日番學 數學test

d題目比我如期中淺超多lo

我小學3年班都識la

出埋個d加減乘除 最難咪出埋份數

睇小我 \o/

不過係英文 有d睇唔明之馬

最淺個題 ↓↓

3x4 = 口+2

重要有4個答案間lo 唔該 -3-""

30幾條咁ga數都比45分鐘做

我做完都重有20幾分鐘休息 ^^

重要ga係我休息個時周圍望

見到d人做得超慢 有d做唔曬

有d重要5識做lo

無奈lo ....

聽日終止唔使番la

經過左2日ga努力 識認

好累牙 !!




style type="text/css">