+++)°超級傻瓜≠﹏〞 - QOOZA BLOG 網上日誌
+++)°超級傻瓜≠﹏〞
hang2815
暱稱: +++)°超級傻瓜≠﹏〞
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
2009-04-07
2009-04-07
2009-04-05
2009-04-04
2009-04-03
每月文章
文章分類
全部 (56)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 191
今日人氣: 0
累積人氣: 1874
2009 年 2 月 4 日  星期三   晴天


2009-02-04 分類: 未分類

今日終於都要番學lu /o\

雖然同細佬同house

但係 .... 唔同班丫 ><

好彩我個班都有幾個識中文姐 ^^

第一日個老師比左份Introduc myself我做

上邊有30幾題到ga

我都識做6題 ....

重有 做完份野要出去自我介紹

對我尼講我難嫁 ><

我出到去講左3句 都算多 -3-"

影左幾張校服自拍 ><

間條校服 xd                                                              運動3 =]

 

 

 

有時間做埋個3個50問 =]

第1個*

幸福點點名遊戲規則
回答下列問題,並貼到自己的Blog到
寫完後,自己多加一個問題
然後傳給十個人,可以點被點過的人
被你點到的人你要去跟他說,我點到你了
寫完後去跟點到你的人說「我寫完了」
不可以不寫喔,不然幸福就會跑掉喔
▅ ▅ ▅ ▅ ▅ ▅ ▅ ▅ ▅ ▅ ▅ ▅ ▅ ▅ ▅
1.我的大名:雷生
2.我的生日: 0318
3.誰傳給你的:kathy
4.說出五個好朋友:牙妹 hathy 良 肥臚 oo龍 

6.生日想要得到什麼禮物:  同kathy一齊
7.近期開心的事: 同kathy拖手 攬攬*
8.近期壓力大的事:讀書 見唔到佢`
9.未來想做什麼啊:____`
10.有沒有喜歡的人:有牙
11.同學會要回去找老師嗎:有ga
12.跟誰出去最幸福:kathy
13.如果你的兩個好友吵架了: 睇下邊個lo
14.跟情人出去最想去哪:冇所謂`
15.聖誕節要做啥:同kathy一齊`
16.最想跟誰過聖誕節: 同上
17.有沒有起床氣: ____
18.有幾個兄弟姐妹 : 1`
19.最喜歡的一首歌(女生的):____
20.最喜歡的一首歌(男生的):____
21.喜歡什麼顏色:____
22.上廁所會不會先沖水:你傻嫁 _
23.愛不愛我:愛死你xd`
24.喜歡男生還是女生:只愛kathy一個
25.最想大聲說什麼:kathy 我愛你牙`
26.半夜敢不敢自己上廁所: ok啦
27.上廁所會不會脫褲褲: 會
28.誰很欠打:肥金魚
29.現在很迷什麼: 見到佢
30.睡相很差: 嗯
31.現在的時間: 06:57 pm
32.是否痛恨傳給你點卷的人: no 愛死你丫
33.體重多少: ____
34.今天天氣:晴天
35.你懷孕了嗎:無聊
36.你若中樂透最想做什麼: ____
37.大學生一定要玩的活動: ____
38.你而家係到做緊咩呀 : 50問
39.你性格怎樣:
40.你靚唔靚/型唔型? 嗯 超令仔 ><
點名囉`
唔點la ^^

 

 

 

第2個* ------------------------------------------------------------------------------------

 (1) 被點到必填,不填代表你不尊重傳給你的人和問卷。
(2) 請老實的回答每一個問題。
3) 不行擅自塗改題目。
4) 寫完請點15位小朋友,不可不點。
5) 點完後請通知那15位小朋友他被點到了。


【點名人物】 (不分先後)
1- 唔點係唔係唔使做 -3-"
2 -
3 –
4 –
5-
6 -
7 –
8 –
9 –
10 –
11 –
12 -
13 -
14 -
15 -

01-【4號認識6號嗎】:------
02-【10號是男還是女:------
03-【 8號的興趣是】:------
04-【1號有沒有兄弟姐妹】------
05-【7號姓氏】:------
06-【10號人緣好嗎】:------
07-【15號有人追嗎】: -------
08-【承上2號呢】:------
09-【6號喜歡的顏色是】:------
10-【3號和10號是朋友嗎】:------
11-【8號的生日是】:  ------
12-【5號讀哪呢】:------
13-【你怎麼認識10號的】:------
14-【你跟1號的生日差幾個月】:------
15-【你和9號有出去玩過嗎】: ------
16-【你喜歡和11號聊天嗎】: ----------
17-【你喜歡和13號在一起嗎】: ----------
18-【你覺得14號人怎麼樣】: ---------
19-【你覺得15號人怎麼樣】: ----------
20-【你愛12號嗎】: ----------
21- 是誰傳給你這份問卷的:kathy
22- 你們認識多久呢 : 2年到
23- 你覺得他(她)對你來說很重要嗎:冇左佢唔得`
24- 你與他(她)的關係是: 唔講都知 ><
25- 請問他(她)的興趣是: `
26- 你覺得他(她)的個性如何: 對朋友好好`
27- 他(她)在你心目中是幾分: 比滿分多幾倍 ^^
▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄
*睡覺前第一件事: 掛住佢`
*起床前第一件事: 掛住佢`
*你的偶像是: N0`
*你喜歡的季節:  秋天`
*你打工過嗎: N0`
*打工次數: 零`
*你想去的國家: 日本
*你討厭什麼樣的個性:串咀
*你會抽菸嗎: N0`
*你會喝酒嗎: 都有ga`
*你常哭嗎:e排ok多 >3<"`
*你常笑嗎: 嗯`
*你喜歡去哪兒玩:____
*去玩時喜歡一個人去嗎 : 要同佢一齊 ^^`
*是假日時你都睡到幾點: 2至3點度
*今天的天氣是(晴 雨 陰)請選擇: 晴天
*朋友和情人你會選擇: 2樣`
*機會和命運你會選擇: 機會
*你很自戀嗎:no`
*你有穿過耳洞嗎:no
*這問卷多不多:kathy點ga點會話多`
*要怎樣才能讓自己過的好一點:____
*喜歡吃冰嗎:嗯`
*現在幸福嗎:幸福牙`
*最在乎哪幾個朋友:kathy 牙妹
*房間裡最重要的東西是什麼:電腦
*最常夢到什麼:
*男(女)人精神出軌要不要原諒他(她):嗯`
*你認為人生的意義是什麼: 個kathy一齊 `
聽甚麼歌一定會流淚:
你一直都相信自己既選擇嗎? : 嗯
*你愛的人不愛你的話,要過多久才可以不再愛他/她?:永遠`
你的初戀係幾時:中2`  n0w`
你想幾歲結婚?點解? :
*你對朋友有什麼看法? : 十分重要`
*你e+對你前度男友/女友 仲有冇感覺le? : 之前冇拍過拖`
*你答完尼d問題之後會做咩啊? : 做下一個50問 ....
*如果時間可以重來,你想回到何時? : form1`
*點解會同我咁好朋友??! : 下 ....`
 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 關於自己*
01;你叫咩名阿? 雷生
02;你幾多歲阿? 14碎
03;你係男正女?  男生`
04;你幾時生日?   0318*
05;你係咩星座?  雙魚座`

 

 

06;你住係邊咖?  nz`
07;你拍緊拖阿?  嗯=]
08;你番緊咩工?  冇w0`
09;你既嗜好係?   同kathy一齊*
10;你電話係咩?   611289__
11;你用緊咩台?  唔知 __

♥關於朋友*
11;數出5位好朋友?
[1] 胃癌
[2] 雪兒
[3] 熹彤
[4] 馮嘉嘉
[5] 牙寶
12;最令?  胃癌
13;最可愛?  熹彤
14;最好?  馮嘉嘉
15;最醜?  ME`
16;最高?  雪兒
17;最矮?  ME-__-
18;最悶?  冇牙`
19;最多野講?  牙寶-_-
20;最8掛?  牙寶掛-__-

♥關於喜恨*
21;最鍾意食咩?  好多wo
22;最鍾意飲咩?   唔知w0`
23;最鍾意咩明星?   馮曦妤`
24;最鍾意聽咩歌?  陽光雨 幸運兒`
25;最鍾意既人?  永遠只愛kathy`
26;最鍾意咩活動?  打機 同佢msn`
27;最鍾意咩戲?  ____`
28;最憎食咩?  ____`
29;最憎飲咩?  ____`
30;最憎咩明星? ____ `
31;最憎咩歌?  ____`
32;最憎咩活動? ____`
33;最憎咩人?   肥金魚

♥關於其他*
34;最快樂既件事?同kathy一齊
35;最吾開心既事?  見唔到佢`
36;最幸福既事? 同佢一齊=]
37;最黑仔既事? ____
38;最回味既事?  同kathy拖手攬攬`
39;拍過幾多次拖?  計而家Ge` 1次
40;最長邊次?   ------
41;最短邊次?   ------
43;呢家諗起邊個?  kathy`
44;有無聽歌?  冇牙
45;聽緊咩歌?  `

46;多吾多真心朋友?    0k喇`
47;多吾多豬朋狗友?   0k喇`
48;呢家幾點?  07:30 pm`
49;仲有一題做完開心嗎?  0k喇`
50;tag五位朋友做吧!
[1]
[2]
[3] `
[4]
[5] `

---------------------------------------------------------------------------------

 

 



2009 年 2 月 3 日  星期二   晴天


2009-02-03 分類: 未分類

今日去左學校報到

間學校超大lo 超令

個牙sir講左一大段英文

開心ga係都有一半明ga ....

唔開心ga係 聽日要用個小小既卷 ><

好驚唔知份野講咩

好驚要交白卷 -3-"

重有樣好特別ga野

番學著涼鞋lo @.@

睇影時間 ~ ~

超大ga屋企 ^^

屋企花園 =]                                                                                        我種嫁 xd ↑↑ 高過我 /o\

無聊中 ....

有米 @.@                                                                                           藍天 ><

好啦睇完相la

留個cm先走牙 ><



2009 年 2 月 2 日  星期一   晴天


2009-02-02 分類: 未分類

上到機la

我都係忍唔住 又喊左 ><

無啦啦唸起幾時先可以見番kathy佢地

心情平靜左之後

咩都冇理 想訓覺 想咩都唔唸 -=-

不知不覺 到左la

個邊d環境超令 同香港真係好大分別

搭近車去屋企個時

令番部電話出尼 睇番張相

真係好掛住kathy牙 >3<

到左屋企之後 有超多野要汁lo

汁完野之後 同牙公出左去食野

因為某個原因 我咩都冇食到 ....

番到屋企 終於可以同佢地msn

到左e邊 有超多野要做

有超多野要擔心

有超多野要掛住

由於時間關係

個3個50問 同個100問要遲d先做 ><



2009 年 2 月 1 日  星期日   晴天


2009-02-01 分類: 未分類

今日終於都要走la

同成班同學一齊搭車去機場

同佢地一齊食野

同kathy拖手 攬攬

超開心牙

食近野個時 牙妹拉左kathy入去次所玩自拍

放心la 張相我一定會好好keep住嫁

之後 我地就上左去lo

影完相 終於都要入閘lo

入去個時 真係好唔舍得kathy佢地

個時我忍住 冇喊出尼 ....

過左一陣 佢地打尼

kathy同我講話佢真係好中意我

個時我喊左出尼 ><

所以冇咩講野 ....

放心啦 kathy

我一定唔會唔記得你同我講ga野

我一定唔會識個第2個女仔

你一定要等我番尼牙

KaThY

I LoVe yOu



2009 年 1 月 30 日  星期五   晴天


2009-01-30 分類: 未分類

今日夜晚出街食完飯之後

同個fd係人地屋村個度囉人地d吉尼訂 -v-

超好玩牙 ><

我見到有個單位開住燈

我咪囉個吉訂佢個窗lo

d汁爆曬出尼 ><

唔使幾秒 有個人頭彈左出尼 -3-"

勁用粗口鬧我地lo

結果我個fd反串佢幾句之後我地就走左lu

個時我真係好想囉多個吉訂佢個頭 \o/

之後我地去左個公園到打千秋

玩玩下

無啦啦有個官理員彈出尼

話個公園close 我都唔知佢講咩 ....

我冇理到佢 再玩過

佢竟然問我老師教我地d咩 ?

我答佢 老師教我地去完次所要洗手 -v-

講完之後就走左lu

睇完唔好就咁走左去 留左cm先走 ^^

 

 




style type="text/css">