今日同kathy牙妹佢地去左睇戲
奇幻逆緣 內容都ok
不過 ....
超長lo套戲 重多過我平時留心聽書ga時間 -3-"
ps 下次睇戲要帶學生正 (-o-)"
睇完戲 去左石灘
帶左marker同塗改翼去畫野
雖然好冇公德心 不過都要留做 留下美好ga回憶 -v-
最後去左影貼子相
同kathy影左張合照
最重要係 今日成功同kathy拖左手 -v-
眼前所有ga野 都要好好真識丫