2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 2007-10-05 |
分類: 未分類 |
今日去左市中心..
巫買左對傘仔...
跟住去食kfc..
再去影貼紙相..
好耐未行過街街lu..
喜歡這種毫無壓力的感覺...
討厭上學的日子...
====================
我竟然係見佢...
三個同時對望..
受害者....
就是我!??!!!
=====================
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 65 | »
|
|