好耐都無打日記,因為比阿哥霸左部腦,我真係好慘!!!
前日同mum去惠康,買左一支$1的士多啤梨味es調味料,我覺得好自豪,因為個支野原價成$10!!!.so,yesterday一次過整左兩個cakes(.鮮紅色的)支野都廢廢地,滴左好多滴都無士多啤梨味,反而勁大酒精味,苦多死..........very失敗!!
可能d cake有d熱氣,我又喉嚨痛la,有無人可以幫下我,咁耐都唔好,睇左好多次doctors,食左好多drugs.......依家個喉嚨仲痛過之前,死la!