tomorrow又要番學la.我覺得今個復活節過得好快,無什麼意義.每日都係白白咁過.
yesterday morning,我同queenie番左學校,上個個理財班,唔錯喎!個導師係花旗銀行個副總裁,佢仲bring個女黎漆!唔知fan下次會唔會黎呢?我想ar,但佢星期6要出街........晚上,我cry了一大場,不斷咁pray,原因係秘密.依家無咩野la.
today,我好辛苦,掃完地,又要抹地,遲下又要摺衣服.唉........不過these都係我要做ge野,唔可以埋怨ga.