前日qooza唔知做咩,open唔到,so打唔到日記,可能要維修ar.
里幾日都左屋企,埋頭苦幹咁做art個模型,都整得唔錯嫁.依家只係差 要用自黏土的部分.as要用好小,so想問人借,無買到.唔知有無人想借比我呢?的ge話可致電靚庭.
下就同家姐,媽咪去買衫,仲未決定去邊好.......好期待!!!!
里幾日大家要早D SLEEP,星期一先唔會咁倦,知道嗎? (by Dr . hannahlee)