| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 17 日 星期三  |
| Day6 |
分類: 未分類 |
今日同瑩落到去見到琦喇!haha!之後行行下,
又見到瑩佢所謂既寶寶..........今日唔洗早會.
reading:睇書...ok好笑~
中文:阿sir問書....悶死左~~
eng:又聽書囉~唉!!
小息:同琦落左去.....之後琬彤又走埋黎喇~佢
又話瑩佢地唔理佢喎!!不過都唔關我事呀~
地理:冇上去303....係班到做工作紙....
eng:講下笑話咁囉~~ok la~~
小息:琬彤又要同我地一齊呀!!==
EPA:同琦串我隔離個個pk仔....
世史:玩到傻晒.....then幫琦摺星.....
lunch:食飯..then同小慈佢地落去,同埋潘筠佢
地一齊傾計呀!!haha!我狂整琦...比佢知道囉~
budd:聽下書咁囉~~~
I.S:傾計..........好快過左呢堂~~
maths:同琦去左toilet!!then比彬話我係公仔...
之後無奈左........==之後放學....落雨喎!!不過
d風真係勁大喎!!攪到琦把傘差d反左呀!!返到
黎....睇tv!!then又訓教喇~~唉!!之後係icq串琬
彤...佢個死八婆呀!7點bath!之後又同阿強msn
呀!嗯嗯.佢問我好多問題呀!!攪到我好似問題
專家囉~~then dinner~~
|
2006 年 5 月 16 日 星期二  |
| Day5 |
分類: 未分類 |
今日同瑩返學!!又係行行下先見到琦...........
早會:琬彤比miss yip捉喎!!緊係啦!條裙咁短
reading:阿sir好煩呀!!又叫人地睇中文書喎!
世史:又係不知不覺咁就過左喇~~
中文:好悶...係到講書.......
小息:同琦落左去..之後琬彤又走埋黎喎!係到
同我地講姣茵d野呀!妖~佢成日都講人壞話...
music:又睇戲呀!!ok la!!
小息:同琦,阿熹一齊傾計~~
EPA:傾計!!同琦嗌交~~
eng:聽書~~~
lunch:食飯......之後落去~同小慈佢地傾計!!
中文:比阿sir鬧喎!!
maths:狂傾計........死人彬死日拎個水樽黎整我.
之後放學..落到去~~琦先話唔記得拎傘..之後佢
叫琬彤同我去拎~~咁我自己未走囉~~返到黎...
睇tv.........傾電話,,玩電腦咁囉~7點bath..dinnner~
p.s:嬲死你!><
|
2006 年 5 月 15 日 星期一  |
| Day4 |
分類: 未分類 |
唉!!今日瑩又話唔返學喎!!落到去......見到
雞雞呀!!正呀!!佢陪我返...行行下...先見到
琦喎!!一返到去..就見到死人梁琬彤好煩
呀~~又要對住佢...........=.=
早會:我同琦狂講琬彤呀!!因為佢好煩呀~
reading:做project~~
eng:好悶咁聽書...........冇興趣~~
中史:打左比瑩同佢傾電話~~
小息:同肥筠落左去1樓..見到牙雪~又見到
miss yip喎!之後同牙雪一齊走............
中文:作文..比左琬彤幫我作~~哈哈~
小息:比呢個咁既琬彤阻住晒...唔比人行~
budd:miss好惡呀!!驚驚......佢乜都話要鬥快.
錯左既話..又要罰喎!唉!陳曉唔好睬~~
maths:當佢無到.........傾計~~
lunch:食飯..之後同小慈佢地落去.傾計囉~
then靚雞問我借I.S書..不過我要用~
普通話:唉!又鬧喇~
I.S:上左I.S室.默書!then傾計咁囉!之後放學.
叫陳曉交porject!!之後返到黎....又訓教喇~~
7點bath!!dinner!!(同倩倩icq~)
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 50 | »
|