|
|

♥` 同學在家 -
|
|
|
今日1起身; 開左電腦..MSN;FACEBOOK;PPS
睇到家庭教師; 好可愛喔 >3< Reborn ..超可愛的;
睇左幾集; 到左2點; 我去左洗白白;
因為等陣要去練波 =) 洗洗個頭;
沖沖個身; 之後再睇過 xp
到左2.30; 我去左天水圍體育館練波 ;
幸好今日唔洗田徑; 如果唔系我就攰到爆炸 -.-
星期四都要田徑+排球; OMG
1定攰到爆炸 T3T ... 我地5點練完;
凌英;櫻;楠;SOYEE;霞 去左我屋企;
佢地原本話唔去既;
但佢地同左凌英去我樓下藥房之後就黎左 -,-
上左黎; 全部系到玩啤牌啦; 我就攞d公仔出黎 -.-
攞左條蕉... -_-' 比佢地玩 .... 哈哈哈哈哈
玩到6.30;走lu; 個個都要番屋企;
好次話咩丫媽罵 @@ 唔知呢;
星期四都練排球同田徑; 我唔知田徑幾點喎 -.-
星期四2樣都練啦唯有 -.-
1定攰死; 所以..
我要c0mm3nt丫 ; ^^
|
« | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | ... | 615 | »
|