今日起左身; 開1開電腦; 之後同左欣同毛毛出街 -,- 去左元朗;haha;之後系到玩; 4點我走人; 番左田徑.冇啦啦好大雨; 8點走人; 系車到同佢地玩到傻晒 -,- 丫琳剪左頭髮b0 -0- e~~ 原來CMx佢系方中好出名 -.- 個個都識佢; OMG ... 哈哈; 我要c0mm3nt~!!