琴日好攰 -,- 今日訓到2點 =/= 彈左起身... 食野; 又玩電腦 -.- 今日都ok啦; 做功課 -,- 做左少少; 又玩過 ;; 哈哈;都唔知有咩好玩; 上下 YAHOO 丫;幫下人 -__-; 之後想dn勁舞同櫻玩; but; 唔知點解我dn唔到 ;; 我dn個時; 佢叫我登入個個咩FTP喎;; 咩黎 =[]= ? 我次次都系咁; 但我之前dn唔系咁嫁b0 1 dn就得;; 睇黎; 我都要買碟就算啦; 升中二各位同學; 有邊個系番學校攞書嫁 @@? 1齊丫1齊丫 ^_____________^ 聽日我唸又攰死=[]= 媽媽咪丫; 哈哈;; 比你地睇啦 -,- 可能你地都睇過-v-