happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
♥`希望愈;失望更大`-!!
 
 

又講番琴日; 我1,2點先訓;
今日; 我明明搞左8點起身 -[]-'
點解我可以8點起左身2秒之後訓番 -,-?
之後我9點先起身 =[]=' 冇番田徑 -_-;
I AM SO SORRY!!
之後; 食左野1陣;玩下電腦;
11點出街; 同丫哥去攞身份證 =,=
之後; 個個死人臭B樂;  系到唔知做乜;
搞到搭3先出得; 頂你 \./
之後; 去左元朗; 熱爆 ==
頂; 又唔買野飲; 個個臭B樂搞到我勁火;
搞完之後; 我地番左黎天水圍';
去左銀座;  落車個時;;;我....我....
見到丁丁 =[]=' 之後我行得快; 入左去;
佢應該見唔到我啦可 =,= ..
入到去商場勁多人-.- 好次有咩hotchan喎;
我唔中意; 冇興趣 ==
之後丫哥今日18碎; 佢入左馬會買六合彩 --
無聊 ==搞掂之後; 去左飲茶;點知;
丫dad唔落黎; 所以我地就走左啦;
之後我地去左KFC -.- 冇野好食;
食左少少; 走左; 番屋企個時;
我拎住勁多野;頂你; 勁重..... 全部都系丫媽
系元朗掃既貨黎 == 好心幫佢拎; 點知...
唉;真系攞黎搞 =[]=''
系銀座; 睇野;見到$137個公仔; 你地1定會中意
綠色部隊黎; 勁可愛 >3< 媽原本話買比我;
之後哥話唔買; 拉左丫媽走; 頂多! 再次勁火;
我要c0mm3nt!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ]