|
|

♥`雨下跑步-
|
|
|
今日丫; 我9點起左身 -,- 唸住等陣番排球
點知我聽人講冇人去;so;; 我就冇去 -,-
系屋企玩電腦; 睇個惡作劇之吻動畫;
睇到5點;番田徑; 冇落雨; 算好彩;ya;
不過; 個個死人頭; 搭車走左; 下次唔等你 =3=
番到學校; 我先發現琳番左大陸 -,-
之後系到練啦 -,- 練到唔知幾點;
丫sir要我地跑天橋; 沖沖下 -,-
落大雨; 大到痴線; 個個都濕晒; 之後仲要跑;
可能因為我對鞋系排球鞋; 跑跑下仆低左; -,-
跑晒之後; 我地番學校啦; 個個都濕晒 -,-
我濕到頭痛; 宜家打緊QZ都痛緊; OMG;
之後番到學校; 換晒3..
再練過 -,- 做完體能' 新人走得;
得番我地系到; 又練過;;
練到7點幾; 我地走得; 我等埋女仔們;
之後同d個d玩到痴晒 -,- ....
等到佢地走得; 8點走人; 好餓喔;
番到屋企食左2碗飯; 好飽 =[]=
今日早d訓先; 個頭爆痛 T^T
我要c0mm3nt丫 !!
|
« | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | ... | 615 | »
|