|
|

比人請食野食到好飽 /__\
|
|
|
哈哈; 今日1早去練波; 遲到tim;
原來得幾個人番黎練 -.- 學校b0 ..熱死.
之後番左去啦; 練練練
好熱丫; soyee好次中暑;
有冇事丫..? 佢仲嘔埋; 擔心死 >3<
練練下楠番左黎; 佢要轉校啦..唉.好唔捨得
佢今日番黎搞退學; 唉....不過佢都會番黎排球隊 ^^
I WILL MISS YOU;
之後打打下圴黎埋; 唉.佢又要轉校.sosad...
佢走左晴晴咪冇人部lor v3v ?
好次; 我入左2c;
a班有櫻啦;霞啦;珊啦;雄啦;安啦
慧啦;湘入左2c v3v 同我1班 ;;
好ya; 同櫻佢地1班 ^^
雖然同唔到英1班; 不過都算啦; 我知1f.3 1定會同番佢地1班 ^^
哈哈; 希望f.2會識到多d朋友啦 :)
好啦;我要c0mm3nt丫;
比我比我 ^^
|
« | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | ... | 615 | »
|