happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
沒上學的日子很難過 ;(不安
 
 

今日系7.5.2010 ..

就系呢個星期裹面..我病左 \-[]-/

好慘好慘

流鼻水 + 打哈次 + 咳咳咳 + 喉嚨痛..... 嗚 =3=
之後今日一起身講唔到野...
因為呢幾日以經病嫁啦 ~
所以今日唔番學lo~~ 我一起身上msn.
發現坐我旁邊個個都冇番牙 ~~ 哈哈 XXD
佢比我傳染左lu~ o ys !
呢幾日都好次有幾舍冇番牙~
今日我啦.薯仔啦.伍燕都冇番.
唔知仲有冇人冇番呢 a0a.!?
大約11點幾.. 我牙媽就同我去睇e生~~
個e生話我有感冒b0 ... 下..唔系掛.. =3=
我呢幾日都系到咳囉.呢樣我接受唔到 /3\
好辛苦的說呢 -v- 今日都冇乜點食野..
唉~~ 算啦 ^__^
聽日幫手去唔知做咩 -__-''
星期二又打友誼賽 ~~
哈哈哈..聽日睇下你地點打區賽 =P
我會黎睇嫁 ^__^ 努力牙各位 !
我想問一聲 .. 宜家系咪流感同X期.?!
咳咳咳..我又咳啦...但我又唔想食藥.可以點 a0a.!?

wh0 can help me .!?

今日好次要合唱團b0 =P 我冇去..
我把聲沙晒.唔想講野.
今日唔練波.唔做功課.. (我都冇攞功課..點做呢 -.-)
系屋企溫書.有冇人可以話方中f.1既下學期考試考咩.!?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ]