happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
媽媽.快樂嗎.!?開心
 
 

今日一早起左身食個撈面就走左lu~
我去左等0英~之後我同佢去左pk買野..
哈.笑死我..我地買egg..呢個換個個..之後
比個牙婆老啤..之後緊系走啦.
我地買左好多野..去整cake~
之後楠黎左.就去左希屋企整cake~
希黎左接我地.之後我地去左會所玩一陣先上去~
我地上到去.我即刻流左幾迪汗 -.- 超熱
之後就開始整啦~
我整先.之後到0英同楠~
我整得好成功牙 ^__^ ~
不過0英同楠就..一個粉分2個人用..我覺得是不夠的.
佢地個個好細.. 但系都比佢地整到超令..
神力~  (!) 之後3點正就走左啦~
我同楠佢去左0英屋企放低個cake.雪住佢~
之後就去左食野..好難食喔 (!)
我地系到串佢地.佢地都冇理~
之後又去左元朗廣場到玩~
哈..我地搞到好多人睇住我地.
唔知點解今日我地成班變左好壞
乜都做得壞過人..很衰嗎 (?)
之後我地行左一陣街玩左一陣就走左lu~
因為今日系媽媽day~ so 我地要番屋企部媽媽啦 ^__^
我番到屋企..唔比我媽知我整個個系咩樣~
哈... XXD 笑死lu今日 ... 閉~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ]