happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
27.4.2010不安
 
 

I AM SO SORRY !

今日番學.放學打波.

小息病病地..好冷.唔想食野.好暈,,,

唉.都唔跳做咩 =3= ..打波又冇力

唉...............................

放學打波.打到6點幾去左天晴打

伍振佢地又黎左.勁 o..

點解我地一去佢地都會系到 /.\

哈.我地打打下.個牙某又黎左.

我叫伍振.請我食野.佢話.好牙.食咩.你攞..

個陣我超o.點解佢會請 -.-

佢地其實好好人嫁.唔好睇佢地系飛仔.佢地對我地好好嫁..

唉.

to soyee ; (

對唔住牙..我唔想嫁 t^t

成件事系我搞出黎.唔好唔開心啦..

我幫你搞番掂佢..

不過聽完你咁講...我都有d感觸..佢牙dad知..

唉.... sorry ! 我怕你同伍燕同李汶英唔會原諒我 !

sorry ! 做番好朋友可以嗎.!?

by ka ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ]