|
|

17.4.2010 ` 發洩文"
|
|
今日去整回鄉証..
搭車個時..去到樂湖..
個牙婆自己唔記得出...之後先記得..
又系到罵我..又推我..我屌9佢..冇撚野牙你.!?
有病去睇e生啦...我想罵佢嫁...
我媽系到唔罵炸..佢仲有以為自己好有文化咁..
用普通話囉..罵9我..我罵9你先岩牙,,
推人出去..又唔知自己肥..出唔到..我真系好想打你囉..
仲要超大力咁推..唉..宜家d牙婆都唔知乜撚事
你咪唔好出囉...如果我媽唔系到..
我推番你入車tim牙..推推推..推9我..有病去睇e生啦..
個牙婆仲要好臭囉..我高過佢..我真系想打9佢..
推完我出去..仲要再罵9我多次..佢又用普通話話..擋住人都有既....
系咪應該我話你先呢.!? 死臭婆..
唔好再比我見到你牙..見一次打一次牙..我永遠記得你講過既野牙 !
去到整回鄉証個到..個人話要攞出世只正本,,我冇帶..
之後叫我哥攞黎..
我屌..去到整個到..第2個人同我講話可以用手冊喎..
我有帶手冊..又唔早講..搞到我d時間冇晒..屌9你..
好想打你囉..冇晒d時間...
又唔早講話可以用手冊..如果有得投訴我第1個會投訴佢囉...
煩煩煩..搞到我冇晒d時間去楠屋企..唉...
好撚憎d人囉今日..
又冇番田徑冇野做..唉 !!!!!! 死臭婆 \./ 死臭婆 \./ 死臭婆 \./ 死臭婆 \./ 死臭婆 \./ 死臭婆 \./
打你小人牙...屌你老豆..我冇撚..唔屌..而且你咁老...屌你浪費我既力..
你番屋企小心d牙..搵人打你牙 ! \./ 推推推..推你落輕路牙..煩 !
今日心情特別唔好..唉..
想搵人部下我 /.\ ...
聽日想出街 !~
番到屋企冇野做..上msn..見到我小學fd on..
又見到佢個icon..佢icon同佢條仔一齊..
我都好想喔..不過我宜家冇..''事無''中.. T^T
我有2個qooza``
1`) 呢個.. 打日日既野..
|
« | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | ... | 615 | »
|