happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
17.4.2010 ` 發洩文"不屑
 
 

今日去整回鄉証..

搭車個時..去到樂湖..

個牙婆自己唔記得出...之後先記得..

又系到罵我..又推我..我屌9佢..冇撚野牙你.!?

有病去睇e生啦...我想罵佢嫁...

我媽系到唔罵炸..佢仲有以為自己好有文化咁..

用普通話囉..罵9我..我罵9你先岩牙,,

推人出去..又唔知自己肥..出唔到..我真系好想打你囉..

仲要超大力咁推..唉..宜家d牙婆都唔知乜撚事

你咪唔好出囉...如果我媽唔系到..

我推番你入車tim牙..推推推..推9我..有病去睇e生啦..

個牙婆仲要好臭囉..我高過佢..我真系想打9佢..

推完我出去..仲要再罵9我多次..佢又用普通話話..擋住人都有既....

系咪應該我話你先呢.!? 死臭婆..

唔好再比我見到你牙..見一次打一次牙..我永遠記得你講過既野牙 !

去到整回鄉証個到..個人話要攞出世只正本,,我冇帶..

之後叫我哥攞黎..

我屌..去到整個到..第2個人同我講話可以用手冊喎..

我有帶手冊..又唔早講..搞到我d時間冇晒..屌9你..

好想打你囉..冇晒d時間...

又唔早講話可以用手冊..如果有得投訴我第1個會投訴佢囉...

煩煩煩..搞到我冇晒d時間去楠屋企..唉...

好撚憎d人囉今日..

又冇番田徑冇野做..唉 !!!!!! 死臭婆 \./ 死臭婆 \./ 死臭婆 \./ 死臭婆 \./ 死臭婆 \./ 死臭婆 \./

打你小人牙...屌你老豆..我冇撚..唔屌..而且你咁老...屌你浪費我既力..

你番屋企小心d牙..搵人打你牙 ! \./ 推推推..推你落輕路牙..煩 !

今日心情特別唔好..唉..

想搵人部下我 /.\ ...

聽日想出街 !~

 

番到屋企冇野做..上msn..見到我小學fd on..

又見到佢個icon..佢icon同佢條仔一齊..

我都好想喔..不過我宜家冇..''事無''中.. T^T

 

我有2個qooza``

1`) 呢個.. 打日日既野..

2`) http://blog.qooza.hk/Egg_ka 呢個系我既心情集..我所以既心情打系呢到打..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ]