happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
19.4.2010滿足
 
 

今日..番學..搭8先出.唸住去唔到天晴嫁啦..點知去到..哇卡卡 !!

之後同楠佢地番學啦..楠今日肚痛..

楠 ; 你冇事麻.!? 多多休息最重要喔 !! you best fd 上~

番到學校集隊..唔知點解我日日一番到學校..

一見到miss mak就系到對住佢傻笑..我有病嗎.!? -0-

人文堂..好笑lo..何振比人捉.. xxd

科學堂..哈哈..牙sir冇番..開心到爆..

數學堂...我真系好留心上堂..因為呢課最難..但都估唔到我會識

其實我一留心聽書我就會好快就識得晒...我自己唔留心上堂姐..唉..

中基..呢科系最悶既...唉..坐系到我會訓覺 -.-

英文..好悶..我唔記得左要dict..我用5 mins溫..哇卡卡..我有31/40 牙..勁~

我認叻的說 "~ 我其實可以用5 mins既時間就可以背晒一課書..我唔系笨嫁 >3<

之後英文堂小測 -,-

哇卡卡..放學去左天晴打波..

伍振佢地黎左..好多人哇 ><

笑到我痴線..妖..個個管理員冇啦啦走黎罵x e..

我叫伍振串個個人又唔串../口\

打到7點幾..我同匰..0英..李汶佢地走左..

我自己搭車..同楠一路傾計

番到屋企..我部電話因為有d問題..

要去3到投訴..

各位..聽日唔好打比我啦..我比我媽用牙..

後日先打啦..聽日我電話停用一天 !!

我要c0mm3nt牙.. bibii~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ]