|
|

19.4.2010
|
|
今日..番學..搭8先出.唸住去唔到天晴嫁啦..點知去到..哇卡卡 !!
之後同楠佢地番學啦..楠今日肚痛..
楠 ; 你冇事麻.!? 多多休息最重要喔 !! you best fd 上~
番到學校集隊..唔知點解我日日一番到學校..
一見到miss mak就系到對住佢傻笑..我有病嗎.!? -0-
人文堂..好笑lo..何振比人捉.. xxd
科學堂..哈哈..牙sir冇番..開心到爆..
數學堂...我真系好留心上堂..因為呢課最難..但都估唔到我會識
其實我一留心聽書我就會好快就識得晒...我自己唔留心上堂姐..唉..
中基..呢科系最悶既...唉..坐系到我會訓覺 -.-
英文..好悶..我唔記得左要dict..我用5 mins溫..哇卡卡..我有31/40 牙..勁~
我認叻的說 "~ 我其實可以用5 mins既時間就可以背晒一課書..我唔系笨嫁 >3<
之後英文堂小測 -,-
哇卡卡..放學去左天晴打波..
伍振佢地黎左..好多人哇 ><
笑到我痴線..妖..個個管理員冇啦啦走黎罵x e..
我叫伍振串個個人又唔串../口\
打到7點幾..我同匰..0英..李汶佢地走左..
我自己搭車..同楠一路傾計
番到屋企..我部電話因為有d問題..
要去3到投訴..
各位..聽日唔好打比我啦..我比我媽用牙..
後日先打啦..聽日我電話停用一天 !!
我要c0mm3nt牙.. bibii~
|
« | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | ... | 615 | »
|