happy_ka
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
MORE...
好友名單
ah_HEiv
NAM_1130
whebabiii
kakakyn1219
AliceTszYan
cindy1E
TTloveYOU
heiyau110
Lovefth
stitch97
StitchO626
Miko741
顯示全部(311)
2.4.2010`
今日同楠佢地一齊番學啦...佢地話有落雨b0~~
中文堂..同楠傾計.
電腦堂..玩電腦~
家政堂..2堂..車野..我車左2堂+食飯時間..冇食飯牙..唉..
不過都低既 ^__^..我車左di2da..算靚啦 ^__^
同伍燕車完..上課室..小息最後個幾 mins 先食飯..唉..
之後英文堂..好想訓覺..因為我食完野冇動過 -,-
好想訓好想訓.. ZZZ...ZZZ~~
之後做功課啦..做晒 ^__^
放學之後去左打排球..練波..
下星期二同tpk打比賽啦..加油牙女丙~
今日我地好次好努力咁練波wo... ^_^
6點幾..練完波..我地借左個波去天晴打..
伍振佢地又黎左..
我地一去到..就落雨 -,- 囧囧囧
落緊個時我地唔理系到打..我睇唔到野 lo -.-
我接受唔到囉 -,-
之後同佢地打打打..打到7點30..走左lu...
同楠一路傾電話.. happy 牙 ^__^
囧..班主任琴日見到我地同伍振佢地一齊玩..
就以為我地系飛女.!? 傻的
唉....囧囉. -,-
今日垃圾某林放學之前整爆左d野..我同薯仔笑到仆街 XXD
[
訪客留言(8)
] [
編輯日誌
]
«
|
329
|
330
|
331
|
332
|
333
|
334
|
335
|
336
|
337
|
338
| ... |
615
|
»