happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
2.4.2010`滿足
 
 

今日同楠佢地一齊番學啦...佢地話有落雨b0~~

中文堂..同楠傾計.

電腦堂..玩電腦~

家政堂..2堂..車野..我車左2堂+食飯時間..冇食飯牙..唉..

不過都低既 ^__^..我車左di2da..算靚啦 ^__^

同伍燕車完..上課室..小息最後個幾 mins 先食飯..唉..

之後英文堂..好想訓覺..因為我食完野冇動過 -,-

好想訓好想訓.. ZZZ...ZZZ~~

之後做功課啦..做晒 ^__^

放學之後去左打排球..練波..

下星期二同tpk打比賽啦..加油牙女丙~

今日我地好次好努力咁練波wo... ^_^

6點幾..練完波..我地借左個波去天晴打..

伍振佢地又黎左..

我地一去到..就落雨 -,- 囧囧囧

落緊個時我地唔理系到打..我睇唔到野 lo -.-

我接受唔到囉 -,-

之後同佢地打打打..打到7點30..走左lu...

同楠一路傾電話.. happy 牙 ^__^

囧..班主任琴日見到我地同伍振佢地一齊玩..

就以為我地系飛女.!? 傻的

唉....囧囉. -,-

今日垃圾某林放學之前整爆左d野..我同薯仔笑到仆街 XXD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ]