happy_ka
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
MORE...
好友名單
ttony1996
JCCHAN1995
bentson
wingwing30
luckjaiiv3v
CheungShiuPan
chunhoho
cheukv_v
SiuYu_x10
swn9378
angel2008
loveyin416
顯示全部(311)
今日做乜事 T_T
今日同楠佢地番..好彩冇遲到 -,-
第一堂p.e堂..做體能..唉...........
我上學期跑20個圈系9分42秒..你估下我下學期系幾多.. -,-.!?
答案就系同上學期一樣..超神囉..一樣9分42秒 /3\
冇進步..唉..下次努力啦 ..不過今次系考試 -,-
跑完之後我有少少暈..冇理..幫人地計時間
去左w.s洗面..之後番出黎就開始暈同想嘔..
咩事..!? T_T ..因為掛住某人掛到咁.!?..... 可能系啦 ...
李汶都系咁..之後我地去左醫療室..
冇上數學堂..到小息..校務柱d人叫我地走 -,-
左走之後去番更e室換3..小息完左上番去..
科學堂..又再暈過.想嘔.同牙sir講.佢叫我地落去醫療室..
我系醫療室坐左陣..嘔左少少野出黎..系因為太過掛住佢!?...
咁又去左一堂 -v-v
中文堂...同楠又傾計啦~
做晒d功課 -v-v
放學去左練波..練到7點幾..走左..
番到屋企既感覺好舒服 -v-v..
車......下個星期二又唔可以比賽啦 T_T
tpk唔得閒喎..... T_T
[
訪客留言(4)
] [
編輯日誌
]
«
|
328
|
329
|
330
|
331
|
332
|
333
|
334
|
335
|
336
|
337
| ... |
615
|
»