happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
今日做乜事 T_T驚訝
 
 

今日同楠佢地番..好彩冇遲到 -,-

第一堂p.e堂..做體能..唉...........

我上學期跑20個圈系9分42秒..你估下我下學期系幾多.. -,-.!?

答案就系同上學期一樣..超神囉..一樣9分42秒 /3\

冇進步..唉..下次努力啦 ..不過今次系考試  -,-

跑完之後我有少少暈..冇理..幫人地計時間

去左w.s洗面..之後番出黎就開始暈同想嘔..

咩事..!? T_T ..因為掛住某人掛到咁.!?..... 可能系啦 ...

李汶都系咁..之後我地去左醫療室..

冇上數學堂..到小息..校務柱d人叫我地走 -,-

左走之後去番更e室換3..小息完左上番去..

科學堂..又再暈過.想嘔.同牙sir講.佢叫我地落去醫療室..

我系醫療室坐左陣..嘔左少少野出黎..系因為太過掛住佢!?...

咁又去左一堂 -v-v

中文堂...同楠又傾計啦~

做晒d功課 -v-v

放學去左練波..練到7點幾..走左..

番到屋企既感覺好舒服 -v-v..

車......下個星期二又唔可以比賽啦 T_T

tpk唔得閒喎..... T_T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]