happy_ka
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
MORE...
好友名單
jenny199708
tungoi205
issacz
cc0897momo
kevinLi97
heiyau110
p5c27
kammy1116
fullmoonlily
prisonbreak5
alicelau3V3
HEHEHAHAYEE
顯示全部(311)
23.4.2010
今日同楠佢地番學 -v-v
上堂上堂...第一堂 -----------
p.e堂...又做體能..我既成績 ;
situp ; 50下...
''掌''上壓 ; 60下
柔軟度 ; 39cm..
哇卡卡..第2個進步左..第3個退步左..第一個冇變 -v-
算好了吧.!? 希望可以完成我既''夢想'' ;
之後番上去...上人文..
笑kai我..其實我覺得牙SIR好慘..
成日我地咁玩..佢冇得教書.. ; 仲要比我地迫走 =3=
小息..好冷喔.. ><
英文第一堂..訓左覺 -,- 第二堂..terry黎教.玩左一陣訓覺 -,-
點解英文堂可以咁.!? 因為唔系自己課室上堂.!? ;
數學堂.冇聽書..得個笑字同玩字.. -,-
食野啦..排球miss請我地女丙食野..我呢個隊長去保管..妖..
比人踢壊左 /3\ 不過都好食..請左比miss mak食.
中文..測驗..音樂..唱歌..
放左學..冇去合唱團..我同0英原本要去補番 -,-
但冇去..miss..s0rry 喔 T_T星期三去番 ^^
之後同楠同0英去左家政學會.整野食.
我覺得唔系幾好食 -,-
5點幾落左去練波..同miss mak傾左一陣之後比野佢食..
幾happy牙 ^_^ 唉..某科老師..對你失望 /3\
7點幾走左..哈哈..
我地幾個同男丙隊長爆左好多野.
唉..真系好黑人憎..成日系到晒晒晒..唔知晒乜撚野..屌你 !
[
訪客留言(6)
] [
編輯日誌
]
«
|
326
|
327
|
328
|
329
|
330
|
331
|
332
|
333
|
334
|
335
| ... |
615
|
»