happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
23.4.2010滿足
 
 

今日同楠佢地番學 -v-v

上堂上堂...第一堂 -----------

p.e堂...又做體能..我既成績 ;

situp ; 50下...

''掌''上壓 ; 60下

柔軟度 ; 39cm..

哇卡卡..第2個進步左..第3個退步左..第一個冇變 -v-

算好了吧.!? 希望可以完成我既''夢想'' ; 

之後番上去...上人文..

笑kai我..其實我覺得牙SIR好慘..

成日我地咁玩..佢冇得教書.. ;  仲要比我地迫走 =3=

小息..好冷喔.. ><

英文第一堂..訓左覺 -,- 第二堂..terry黎教.玩左一陣訓覺 -,-

點解英文堂可以咁.!? 因為唔系自己課室上堂.!? ;

數學堂.冇聽書..得個笑字同玩字.. -,-

食野啦..排球miss請我地女丙食野..我呢個隊長去保管..妖..

比人踢壊左 /3\ 不過都好食..請左比miss mak食.

中文..測驗..音樂..唱歌..

放左學..冇去合唱團..我同0英原本要去補番 -,-

但冇去..miss..s0rry 喔 T_T星期三去番 ^^

之後同楠同0英去左家政學會.整野食.

我覺得唔系幾好食 -,-

5點幾落左去練波..同miss mak傾左一陣之後比野佢食..

幾happy牙 ^_^ 唉..某科老師..對你失望 /3\

7點幾走左..哈哈..

我地幾個同男丙隊長爆左好多野.

唉..真系好黑人憎..成日系到晒晒晒..唔知晒乜撚野..屌你 !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ]