就開學啦 今年系repeater-.-'' 刀吾知可以點 d fd 去哂第2 度-___-'' 得返自己 真系好驚 吾知1學.老師會點
會考個時染左頭髮 吾想染返佢.旦又驚比人捉 旦我又吾染到我搶眼既 要有太陽自見到染左 應該吾會有好大問題掛-____-'' 唉/.\好煩
新既1 年..吾知會系點?