我好耐無打過日記啦/.\ 少左online. 因為..放學之後.. 吾系返屋企..就補課! 返到屋企..就訓 訓醒就睇下食飯..電視 之後已經好晏 無幾耐又再訓 用電腦..刀系上網睇下野. 之後就無野用 就off 左..
星期6 日.就訓到好晏好晏 之後就出左街 返屋企.刀系7.8 點既事 睇下電視.做下功課 又訓過-.-''
男人.. 唉/___\真系搞到我心亂如麻!