生日快樂...christy姐姐 同自己;)
返左學2 日.. 我覺得好悶-____-'' repeater 同reteater 傾計 同呢班人玩吾埋-.-''
好miss 我d fd! 原來有fd 系咁好既. 努力.加油 我要同返我d fd 一齊讀書!!!