今日我先覺得我有冇番學佢都吾會留意同理會,,
pe堂,,打左2個鐘波,,系悶先打-.-**
番到屋企,打比周,話梁.董.菜去左佢屋企,將佢屋企番轉左-.-
所以我都系唸下20號比吾比佢地3個黎,,
董又僧狗..比佢地sms牙白就死**
之後,開左msn,等左一個人 等左2個幾鐘,
心灰,..............>..<................,心痛
e家我明白,我只是一個蠢才"