今日我先知道自己一直咁傻系到等..........仲覺得等,,只要等到她."等一生都值得,,,,,,,,,,,
只系得我咁唸.系冇用,,,,,,,,,,,,,,,,人地可能有自己鍾意既人,可能系暗戀/拍緊拖,,,
我系冇可能理到,,人地可能話你傻仔等咩,等系冇用..../又可能會話我....你點多人地鬥牙......................
2007年10月9日...又可以拎我講既野黎比,,,,,,,,,,,,,,,,,
心痛,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
只能和她一齊1,2分鍾,
我已經好開心,快樂~ |