| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
好矢望牙..............  |
分類: 未分類 |
今日起左身,,,牙白仲大字型咁訓...吾左佢啦,
音樂堂,,,勁ya,播i love you boy d改歌
http://www.youtube.com/watch?v=MSEM0bQ9E2A&mode=related&search=
今日3,4堂都訓左-.-,,,,唉吾講原因啦,
科學堂,,好矢望,,,,,,,,,,,,,,,,見住人地同令一個人傾得咁開心,祝佢地快樂><(暗住良心講,嗚)
放學番左牙婆屋企...接左牙白食埋晚飯番到屋企.....
開左機寫埋blog,吾打機,吾傾電話啦,,,,,,,,,,,,,,,,,,同牙白訓左, 9點正"
我同佢有冇可能呢?"
朋友和情侶只是差一線,要好好把握,,,
|
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
煩住的一天""  |
分類: 未分類 |
今日因上晚3點幾先訓,,累到嘔-.-11:30先醒,
醒左之後入左洗手間刷牙,洗面,沖涼,,,,
之後落左街,系餐聽食左早餐,去埋狗店買左d野(狗餅等...)
番到屋企..系雪箱拎左奶同狗餅..食完之後,,,,,=/
抱左白入左洗手間,,幫佢剪左手指甲,剪左毛,,,,,,,沖左涼,,,等..
之後,,佢累到訓左,,我抱番佢入房,,,,,,,我同我牙妹一間房(上下床)下床,有個洞),牙白好鬼鍾意1d好細既地方訓覺,,沙發下面都鍾意...
之後開左電腦系msn同人傾左一陣......玩左陣天外......................]]"玩左一個中午-.-魔力"
之後開左電視睇左一陣..睇完牙笨就上左床..傾電話到12點幾...訓左....................
星期一啦"要努力將我同佢既
關系拉近... |
2007 年 10 月 6 日 星期六  |
今日過得幾充實,,,-,-,,,,  |
分類: 未分類 |
今日因上晚12-1點訓既關系,今朝10點7個字先起身,,
之後見牙妹又出左街..牙da同牙媽又番左工,,得番我系屋企..悶到嘔牙..............
叫醒牙白起身同佢落左街買野食,,去左葵廣2樓間豆漿大王到,買左2,3支,落埋紅葉買左2年三文治就番番上屋企..番上屋企果時,見到有條細佬(6,7year)想(立)野,,我又好心,行埋佢同條友講:[有部機望住你嫁..你行出去,,,,,,,,,,個織員會點,你自己唸下....咁佢都知驚放番低..走左""
我唸住走果時,個織員行埋黎,,同我講野,,,,,,,,,,吾該哂,-.-我話吾該咩,,,,,佢又同番我講,你吾同佢講叫佢放番低,我就報警嫁啦""吾該你................我話:[下,,,佢仲咁細過叫佢放低,都岩姐[;.]'/ 佢答番我:[系...................但我心唸吾該咩都可以放低嫁...eg:愛情(恩?!)而要+油""
番到屋企...比左件三文治,同小小牛奶比牙白,啜,,,自己就番房唸住一路打機一路食野.....
開左部機,,上左msn,,,,,,,,,入左天外睇下有冇人on,點知冇就off左..................
唸住自己玩陣勁舞,,點知msn有人add我叫我,我咪入左去玩 玩左1個幾鐘到升得lv......但我試4次都吾得,,就廢事再哂時間啦,,,,,,熄左,等fd番黎,叫佢幫我=/
之後4,5點,,,,,玩左幾個字 魔力,天外,之後熄左機......
開電視睇左陣.......
|
8:30 |
愚樂 I Love U•Summer (S) |
|
9:00 |
TVB四十年盛世最強迎台慶 (S) |
|
10:00 |
咁樣認第一:絕密檔案 (S)(PG17H) |
之後,,打比羅子,同食藥(小學fd),,睇埋死亡筆記...傾計傾到2,3點,,,我先沖涼00,[["日日沖涼我會沖3次,,系咪好on9呢?!'']'/
之後抱埋牙白,番房訓訓左覺"
我覺得我同佢既關系好似好遠"
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|