你地系中秋過得點牙?!開心,,傷心,,悶..,,/?我就馬馬地啦,,同幾個小學fd 系荃灣無無聊咁行黎行去,,,
今年冇咩玩臘燭,,但見到d人玩到勁hi!大約6,7條 中4,5既少年啦 用左兩個月餅盒 7,8個火機,,幾排臘燭 =/玩堡臘,,,,,我見佢地冇咩野 同平常人咁堡啦 堡左一陣 見佢地開始倒d水落去,,頭兩下d火 變得勁,,有時有小小爆炸聲..佢地又放d火機同d可樂落去...爆炸聲仲變得仲大,,之後我估都估吾到佢地用埋尿-.-(冇哂水),,我同我d fd見到 當場o左咀!!-.- 有冇搞錯玩玩玩,,玩尿..,/15,16咩都敢玩 利害..
之後玩到11點幾就番左深井,,無咩野做就拎埋隻狗系周圍d公園行下啦,,點知,又見到d野,/金次吾系堡臘,,,,,,,但系do野姐,又其實吾可以話do既,,勁錫姐!!!!!!我唸佢地覺得系圓月之下搞埋e d野比平時搞hi d掛..........放狗狗放到1,2點就返返屋企...
沖埋涼,睇左一陣電視...............就同埋隻狗訓覺覺-.-!!!!我心唸今日我黑人定好彩-.-
中秋節快樂!..
|