| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
今日好無聊.......  |
分類: 未分類 |
今日10:30起身,,刷牙....沖涼,食早晨(e d廢話-.-)
11:14 打比周叫佢同我玩夢之歷險,,見人玩咪試下玩,,-.- d任ok,,,,,容易升
玩到12:47食左個lunch,,睇埋火影249-250 等左2個星期先出-.-
2,3點見冇咩野做帶埋隻狗落我樓下個平台 行下行下............行到4點幾 番屋企沖左個涼,,隻狗玩到訓左-.-
我見佢訓左 冇咩野做 落左街買左兩件3(1=120=/2件一齊買200)
買完番到屋企睇左一陣(on9=/單車新人王)
睇完又冇人打比我...又訓到7:14醒左打比人玩下cs,,,,,,,,,,點知成日cut game,一把火熄左剖機""牙妹番黎到番佢玩
到到10點打機打到11:37 睇埋死亡筆記 訓左,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
悶,,悶到爆""
|
2007 年 9 月 28 日 星期五  |
今日....睇吾到野=/  |
分類: 未分類 |
今日同平時咁番學.....頭果幾堂冇咩做,,得閒訓下覺,傾下計=/
到到電腦堂都想訓下覺既...但嘈都媽街.,d女仔就鍾意[嘩哇,,哇哇]!!我想上下網果時...周又叫我玩新online,,佢既挑釁我又心思思,,講講下,就有講有笑""
點知個個都廢事理牙sir 個個出哂位,本來系a周學既位變左f同學坐-.-,,,,,,,,,,,,,果個梁慧敏kai嫁,,,系睇人個頭都搞...搞到我個頭亂q哂...我話我忍.(但算啦,,,佢玩姐^^)
到到午膳,,,,就同牙周周圍食野...ok飽啦,,,,,,,,,,,,,,,上埋果兩堂,,就放學
無無聊聊聊聊聊聊聊聊聊聊聊聊..............過一日=/\=""
今日系新學期最嘈既一日" |
2007 年 9 月 27 日 星期四  |
唉...今日有冇搞錯牙-.-  |
分類: 未分類 |
唉...今日勁仆街,,,/幾個老師系咁罰..!!今日首先英文堂,,唔記得做小小野(抄小左dd野)又比果個死miss罰系lunch time果時黎搵佢..拎番本野 系放學前抄好...
之後普通話,,果死傻婆.班主任教!!話上堂一定要講普通話 點知佢一昽都廣東話又留邊個放學..(大約10個人罰緊.)=/我就冇咩事..煩左d姐果課室-.-
之後數學堂...你地都知我不嬲都知我鍾意傾計嫁啦..條on9高佬牙sir...話我,周,陳達,董咩靈,,,,江,黃j,,,梁生 e幾條友要留低喎~..我地咪低囉..
點知我驚都爆=/佢話要收手冊喎!!周就話冇事..睇下點解收先啦...條高佬話.......大開手冊抄天主經,,,聖母經..............系教員室出面抄..我地話冇野兩次姐...點知連天都玩埋我地..........曬到仆街點抄呀...佢話冇解牙...抄啦,,,曬下太陽吸收下維他命D話..我話好..我抄比你睇......我同周覺得好易姐...點知又冇桌又冇椅..我地曬住系地下抄 吹咩.../抄左1次 仲有一次 我地就死(曬度爆..)點知梁生同黃j 一早番左去操場抄..又有風線有又桌,,椅..../但抵死啦0.0佢地比形sir知道佢地系操場抄...+多3次 系教員室門口抄 又曬又+多3次 正...
牙sir話我地吾系操場抄咁乖...就叫我地吾好再系上堂時講野就放左我地..留番黃j同梁生.....................
之後我同周就唸住系學校食 點知得番c餐 ed吾飽既野食...就去街食啦...點知得番30分鍾....我地就跑左去食麭啦...食完之後果周就咁鬼死麻煩要刷牙(因佢cool緊牙)...刷完我地怕就大鍾 咁我地就跑..跑到番去...點知仲有1個字-.-我同周話頂.......仲知慢慢行啦.....又曬又熱又食完野...跑完辛苦度想嘔牙.......
唉...放學啦.......黑仔事冇哂...放心地番番屋企.........................................................................................................................................................................
今日所以話吾死系=開心嫁啦-.- |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|