well~
有日收到電話~
今年不用我買禮物~
但上年猜輸左去買果一幕仍深深印係我腦海內- -"
so今年唔係我買實在非常高興XDDD
今日又是他的堂~!
再次是11/17..
懶惰令我只能keep住成績...
個D好像仍是天般高,海的深,so bull shit~
我要努力呢~
值得一提既係我依家比人串緊有d自卑~
另外要說的是~
當你無必要說謊的時候...請不要嘗試去呃我~
尤其是用未夠班的說話跟我說~
好彩我夠懶....我連嘗試去揭穿都感到麻煩~
有失我身份...亦有失你的尊嚴~
請尊重自己~
今日仍是與那細路補習~
檢查功課既時間首次咁長..
well...同時...我就快失業了...
暫時得知補埋呢個星期五同下星期一...
到時又變番做雙失青年= ="
今時唔同往日~
討債與還債,我是那一樣??而看緊的你又是那一樣??
夢到醒時知債重,未到還完債未清!
+_)(*&^%$#@!~
頂.....無feel就係無feel...睇黎今年文學肥硬= =
破左產-_______-"
多年來一直珍而重之~
近幾個月多次因書本而破產~
你死左佢啦許志文!!!