文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 8
累積人氣: 65016
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天


WOW~ 分類: 未分類

離開頹人既生活~



2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天


沙田 分類: 未分類

一早就入去沙田..

臨出門口先想起百達通負左....叻仔!

最後緊係要搶下一班車啦= ="

今日呀女麻又病左...去到佢去左睇醫生so遲d飲茶...

樣子憔悴呢....

(ka文姐...你應該話自己憔悴...唔好用個殘字唷!)

之後上去打左陣WII...體測年齡是可憐的51歲= ="

我唔識玩咋有part..頂!!!

 

依家....等食羊腩煲.............



2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天


作文... 分類: 未分類

剛開始睇作文...

no feel= ="

唔想作...

作唔作好呢- -...

睇黎多數都係又交唔到嫁啦...



2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


雜言 分類: 未分類

如果...

如果...

如果...

如果...

如果...

如果..........................n次

好可惜....我連如果既理由都無...官方式既說法應該係..."呢個世界無如果"

 

-----------------------------------------------

選舉~

今日知果個補選結果~

陳太贏左...

well...其實同我無咩太大既直接關係~

不過諗番起之前區議果個...

我果邊溫仔順利贏左...反而贏得更加正路~

上次3個揀1個...寶哥同楊生都係前一個月先走出黎..

話自己服務呢度多年= ="...

其實我幾眼突...一直我都有留意地下個board...

聽都未聽過有d咁既議員= =...一個憑住政黨背景話自己好掂...叻仔!

另一個算好d...起碼輸左之後走番出黎謝票...話自己會再努力~

都算值得我欣賞下佢~

呢個故事話比人聽...唔係後台大就一定大哂~

實際既努力始終係俾人見到的...後台幾大都無用~

 

------------------------------------------------

今日聽下自己電話既歌~

先發現...大部分都係講失戀既歌~

哈哈...但我一直都無留意過囉...得閒真係要放番d開心d既歌至得~

免得慢慢變得太悲情就無謂~~

 

-------------------------------------------------

最~

好多個"最"字係我既腦海中徘徊~

因為它們是無主孤魂~

找不到應有的連繫~

是我自願讓它們如此"獨立"...卻又如此"寂寞"的..

一切都是自己所做成~~

或許當中的聯繫未曾切斷過...卻又懂得自行了斷~

也許它們懂得孤芳自賞..也許它們不愛藕斷絲連...也許只是自己愛理不理...

 

---------------------------------------------------

人間依舊..夢裡不分西東...

是逃避...是懦弱..天知曉~

於世上...萬物過份有秩序..找不到改變的餘地~

反倒是夢裡...好夢也好..惡夢也好...雖毫無秩序可言..卻總讓人值得懷念..

 

---------------------------------------------------

 

有時人過份理性..

有時人過份感性..

有時人過份任性..

有時人過份絕情絕情..

 

---------------------------------------------------

 

打字亂到媽的....諗到咩就打咩....雜言是也~



2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


北上~ 分類: 未分類

同行者有一洪,森森,彥,洪保,潘志~

一去到又是上井~

well...又是$108....好多野食揀..不過我地只係揀左幾樣...

重複重複又重複...

剩係刺身拼盤都叫左幾次...天婦羅又叫左幾次...

今次我地都未食到last call....已經飽到唔食走人-0-"...

對呢d係香港食...我諗我地食既野..一,二千蚊或者走得既= =...真係抵...哈~

 

之後....去左打機...類似冒險樂園既地方~

食騎馬機真係好累...但又好過癮XD

玩射籃球...彥哥叻仔...破埋紀錄=0=

不過我地見到個仲勁-.-....414分...amazing= ="

 

最後又是按摩時間~

去番上次果間...

well...今次我不太滿意...不太舒服...一d都唔到位~

反而果一個鐘足按仲好d-.-".....

 

之後又去阿里巴巴...見到個真人= ="

haha...森森同潘志係咁玩個waitress..好好笑...

至於d野食保持水準~

埋單每人68....都ok~