如果...
如果...
如果...
如果...
如果...
如果..........................n次
好可惜....我連如果既理由都無...官方式既說法應該係..."呢個世界無如果"
-----------------------------------------------
選舉~
今日知果個補選結果~
陳太贏左...
well...其實同我無咩太大既直接關係~
不過諗番起之前區議果個...
我果邊溫仔順利贏左...反而贏得更加正路~
上次3個揀1個...寶哥同楊生都係前一個月先走出黎..
話自己服務呢度多年= ="...
其實我幾眼突...一直我都有留意地下個board...
聽都未聽過有d咁既議員= =...一個憑住政黨背景話自己好掂...叻仔!
另一個算好d...起碼輸左之後走番出黎謝票...話自己會再努力~
都算值得我欣賞下佢~
呢個故事話比人聽...唔係後台大就一定大哂~
實際既努力始終係俾人見到的...後台幾大都無用~
------------------------------------------------
今日聽下自己電話既歌~
先發現...大部分都係講失戀既歌~
哈哈...但我一直都無留意過囉...得閒真係要放番d開心d既歌至得~
免得慢慢變得太悲情就無謂~~
-------------------------------------------------
最~
好多個"最"字係我既腦海中徘徊~
因為它們是無主孤魂~
找不到應有的連繫~
是我自願讓它們如此"獨立"...卻又如此"寂寞"的..
一切都是自己所做成~~
或許當中的聯繫未曾切斷過...卻又懂得自行了斷~
也許它們懂得孤芳自賞..也許它們不愛藕斷絲連...也許只是自己愛理不理...
---------------------------------------------------
人間依舊..夢裡不分西東...
是逃避...是懦弱..天知曉~
於世上...萬物過份有秩序..找不到改變的餘地~
反倒是夢裡...好夢也好..惡夢也好...雖毫無秩序可言..卻總讓人值得懷念..
---------------------------------------------------
有時人過份理性..
有時人過份感性..
有時人過份任性..
有時人過份絕情絕情..
---------------------------------------------------
打字亂到媽的....諗到咩就打咩....雜言是也~ |