今日係小弟平生第一次打日記~
其他我想打好耐嫁啦~
某某某傻婆都叫過我兩次
....不過我一直都係冇打到,haha~
Anyway, 都係開左呢個diary~
講番今日~
我成日都好似冇咩做過野..haha..d geog終於溫左過百頁啦~!!!
奇慢呢=.=
不過算啦.....還有時間的.."希望在明天呀嘛~"
到左夜晚...有一個中一至中三都算fd既人on左line...
可惜..到依家..有d野我知道左...我仲去試佢....點知佢都係冇講到...
真係有d唔開心..不過算啦...聽澄少話(一次咁多啦..wahaha...)..不再介意..
今日就係咁過左lu...
ps.thx 個位傻婆"鼓勵"(呢個詞語用得有d問題..haha)我打diary~ |