今日上午chem...
唔想講呢樣lu~~
講下午踢波好過啦~
haha~
真係好開心~~
好耐未踢過啦.."好似初戀咁令人回味~"
haha..不過我未有~~
講番今日~~
今日踢波...17個人~~
朱澍又唔黎喎~~
唔係18個啦~~
我地開始果時係魷魚踢左陣~~
輕取5:1~
我入左第一粒..haha~
阿霍入2粒...796一粒...肥谷又一粒~~
之後d小學生黎左..我地就去左寶翠啦~
去到果度...我入得一粒...
兩次半單刀機會...都比我錯失左=.=
真無奈....不過算啦...冇咩所謂~~
體力問題嘛....成半個世界冇踢啦...
咁係正常的..嗯嗯...(自我安慰中)
之後玩神射手....第一次玩果陣,,,,入唔到...差d比肥澄省中-.-
第二次...要多謝阿霍比我入.,,haha~
好輕鬆~~
見到肥澄入唔到,.,haha~
咁就到我啦~~
不過都係省唔中佢既~~
玩姐~~
之後就回家去了...ahha~ |