今日朝早遲左返學...有野做...on左陣line....haha
唔使擔心我啦....我諗我仲有得救的~
今日溫左d chem....
搵陳溢詩借map~
做左30條geog mc~
只有18/30~
haha...愈做愈差~
之後問佢,,,佢話我地聽有d野out c同個ans都係錯=0=
都唔知好嬲定好笑...haha
佢話每年十題,,至少要岩8題喎...咁就pass嫁啦~~
我地同個距離仲差好遠...算吧...反正都半放棄~
但求勉強c到番黎算啦~
今晚又溫chem...本書好悶...唉...
有d野,無謂攪咁多,,要顧下人地感受...我由得你唔代表支持你....只是我向來不加意見吧了...
ce仲緊要... |