呢日下午溫chem...
夜晚都係溫chem~
不過夜晚果時有796救我~~
如果唔係e or f...d到既話...絕對係佢功勞~!
今日...好似冇咩溫書...
夜晚又掛住睇電視~
依家開始正經d溫~
haha~
今日係geog日~
嗯....剩係可以講話唔死得囉~~
c唔c到!?
我都冇咩信心~
是但啦~
paper1果題畫圖...成8分...畫3樣野...聽講仲話要畫多d野~
8分,,,,咁就byebye lu...
ps.今日係靚次伯見到個old schoolmate~
呢兩日分別見到個"鈴鈴"同"玲玲"=.=
佢地都好勁....諗諗下.....真係有d自卑-.-
今日考bio~
嗯...
我諗唔死得掛~~~
考完之後同呀丁,枝,肥澄食飯~
好似未試過~~
原來......
期待...等候...快d考完pa啦><
咁就正啦...haha~
呢日係咁溫bio...
死掂左佢=.=