講真~
我都唔知今日做過d咩~
算溫過中文掛~
haha~
昨晚同我細佬傾計~~
我先知自己見識淺~
原來猩猩果日見到d人打架~
只係冰山一角~
同埋極少發生的~~
佢話因為d人通常都會"吹雞"~
好少直接打喎~
haha....我依家先知咩叫吹雞~
原來吹雞姐係話"call馬"幫拖~
猩猩果日真係好好彩囉~~
好難得先見到嫁..我細佬話~
咁大家以為聽到有人話要"吹雞"~
咁就要小心d~
唔好行埋去啦~~
唔係既話,你樣衰衰咁...人地點錯相...就唔好啦~
係咪!?haha~
PS.我發覺我愈來愈八掛-0-
如果有人話想喊或者唔開心既話~
我總是會問下佢,關心下佢的~~
諗起曾經有人話過我....."我話想喊果時,又唔見你打比我"
其實唔係嫁.....我會打比你嫁...只不過我會好驚....
唔知應唔應該打...打左你又會點呢!?
不過依家我好肯定我"會"打嫁啦...haha~~
唔好咁諗啦,,知道嘛~~ |