文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 1
累積人氣: 65009
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 6 日  星期五   晴天


今日考eng~ 分類: 未分類

今日兩份卷都死得好轟烈...

都唔係人做既!!!

勁難呀....

尤其最尾果兩part!!~

syl A既考法~

syl B既難度...超難頂...

好想殺左考試局d人....

佢地冇人性嫁...

 

 

 

PS.呢個世界真係咩事都有可能發生...樣樣都難以置信....可能係好事黎既.....

自欺欺人..



2005 年 5 月 5 日  星期四   晴天


聽日就係啦... 分類: 未分類

聽日就開始我既會考啦...

心情...不知道...=.=

希望大家達到自己既要求啦!

#_byebye*

 

 

如真 如假

如可分身飾演自己

會將心中的溫柔獻出給你唯有的知己

如痴 如醉

還盼你懂珍惜自己

有天即使分離我都想你 我真的想你

如果痴痴的等某日終於可等到一生中最愛

 

ps.今日有個fd打電話黎~~

識左佢8年啦~

haha~~

傾左好耐~~

不過諗諗下...聽日大家都要會考=.=

佢十年都唔打一次黎.......無端端打黎傾咁耐........

唔同想攬住一齊死-.-....



2005 年 5 月 4 日  星期三   晴天


相信係最後一次返學溫書~ 分類: 未分類

今日我一早8點就醒左啦~

不過等左好耐~

796都未打黎-.-

到左9點~

肥汋打黎話佢又病左=0=

唉....796真係慘囉~

大家都要小心身體呀~

返到學校~

成朝同肥汋研究...昨晚場波-.-

下午食完lunch....返到去~

猩猩同阿佳玩五子棋~

跟住Miss葉無端端入左黎<---pa果個~

仲叫我地三個出去...鬧我地~~

我勁無奈....跟本唔關我事....唉....過份...

佢自己班同a班果d成日返學校溫書..攪到好嘈...仲有人投訴...

我今日係呢個禮拜第一次返咋!!!

過份!!!乘機屈我地嘈~~~!!!

又唔睇下d女仔嘈成點喎!!!

賴哂落我地度!!!

跟住我地係7A度溫多陣~

就出左去傾計...之後又上左cal房msn-.-

跟住媽媽打黎叫我返屋企...

細佬張身份證搵得返...好事黎既~!!

夜晚就冇咩做野..好失敗~

依家去溫先...

 

ps...昨晚篇野應該係"吹雞",唔係"吹笛"..更正~



@@ 分類: 未分類

[email protected]

阿佳的msn喎~

大家add佢啦~



2005 年 5 月 3 日  星期二   晴天


依家先知咩叫"吹雞"~ 分類: 未分類

講真~

我都唔知今日做過d咩~

算溫過中文掛~

haha~

昨晚同我細佬傾計~~

我先知自己見識淺~

原來猩猩果日見到d人打架~

只係冰山一角~

同埋極少發生的~~

佢話因為d人通常都會"吹雞"~

好少直接打喎~

haha....我依家先知咩叫吹雞~

原來吹雞姐係話"call馬"幫拖~

猩猩果日真係好好彩囉~~

好難得先見到嫁..我細佬話~

咁大家以為聽到有人話要"吹雞"~

咁就要小心d~

唔好行埋去啦~~

唔係既話,你樣衰衰咁...人地點錯相...就唔好啦~

係咪!?haha~

 

PS.我發覺我愈來愈八掛-0-

如果有人話想喊或者唔開心既話~

我總是會問下佢,關心下佢的~~

諗起曾經有人話過我....."我話想喊果時,又唔見你打比我"

其實唔係嫁.....我會打比你嫁...只不過我會好驚....

唔知應唔應該打...打左你又會點呢!?

不過依家我好肯定我"會"打嫁啦...haha~~

唔好咁諗啦,,知道嘛~~