今日12點先起身=0=
之後都好無聊下~~
跟住打比個小學fd~~
咁就落左去打波lu~~
都真係幾耐無打波......
無計...成日都去左踢波嘛我=.=
嗯...見到何伯 (學下其他人咁叫佢先)
佢同星爺,于志豪..都勁左好多=0=
不過可能只係我廢左好多姐~~
haha~
不過算啦...依家打番多d先!!
| 朴智星加盟曼聯 |
22 June, 2005 10:44 +0800 |
 |
| 朴智星成紅魔鬼 (Getty Images) |
曼聯成功從PSV燕豪芬收購韓國球星朴智星。
朴智星已同意與曼聯簽約四年,並將於本周飛到英格蘭進行體測。
兩間球會未有透露今次交易的轉會費,報導指約為四百萬鎊左右。一切交易待體測通過及申請工作證後將會落實。
「PSV燕豪芬在今晨與那支英格蘭球會達成協議。」朴智星的經理人公司 FS Corporation 今早發表聲明表示。
據報朴智星將穿上曼聯二十一號球衣。
朴智星是日韓世界杯南韓國家隊的主力,而在上屆於PSV燕豪芬有出色表現,於準決賽僅敗AC米蘭出局。
而曼聯亦希望在遠東之旅前可以完成收購朴智星,並帶同他一起到亞洲地區作表演賽。
yeah~
終於買到啦=0=
ps.今日見到呢d舊同學~
講真~
開頭都有d驚嫁~~
話哂五年無見~~
不過一見返~~
先發覺所變既野~
真係唔多~~
d人成日話"人會變,月會圓"
但內在既野永遠都會係度的~~
只要你肯踏出第一步~
絕對會雨過天清的~~
haha~ |