今日成個下午去左行街...
12:45pm去到地鐵站...haha~
好彩我夠準時咋...呵呵...肥澄因為遲到既關係...
好"開心"咁請大家食飯~
真係好豪啦佢~~
總共199.1......仲諗住200蚊以上我地俾番d....笑到我呀..haha~
跟住係尖沙咀行左好多地方~
行到我四肢無力-.-
之後去到銅鑼灣...
途中...豪哥比人"性侵犯"呀..haha....以後都唔敢出街啦佢..
仲話"早知去圖書館啦..." haha..係咪好後悔呢...笑死我...
之後番番個黎連理街...都仲係比人攪-.-
haha...............睇黎下次要帶定個防狼器先掂啦....hehe~
|