| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 6 月 20 日 星期一  |
| 踢波~ |
分類: 未分類 |
今日去左踢波~~
全部人都冇態~_~
我仲衰~~
面對keeper都入唔到=.=
不過發覺同馬健倫出奇地合拍....
2次同佢one two~
都可得到入波機會=0=
不過佢入....我唔入....
算吧~~
意外黎既姐-.-
聽日考oral了....希望唔使衰吧!!
ps.有個人識親既都係d麻煩人=0=
包括我在內~~
haha~~
|
2005 年 6 月 19 日 星期日  |
| batman begin |
分類: 未分類 |
今日一早起身去睇batman begin~
嗯...都幾好睇啦算係~
之後下午就訓訓訓~
訓死左~
haha~
咁又一天lu~~
真係太好啦~ |
| ~.~ |
分類: 未分類 |
今日一早去左肥澄度~
打左陣牌~
又鋤d~
之後去左m記傾計~
then歸家~
msn..勁火!!!!
低能的!!!~~~
係咁!! |
2005 年 6 月 17 日 星期五  |
| 肥洪家~ |
分類: 未分類 |
今日一早10點半就比肥仔嘈醒左~
去左佢度~
打fifa...肥菁好廢=0=
ar肥就扮唔識打=0=
ar囡就搵ar霍help佢=0=
haha~
之後就打左陣牌lu~
到4點左右就走左lu~
返到屋企訓覺=.=
haha~
|
2005 年 6 月 16 日 星期四  |
| ticket~ |
分類: 未分類 |
今日下午同肥仔,796出左去九龍灣~
拎果張升中六talk既飛~
其實我都未必去=0=
之後就返左屋企~~
休養生息嘛~
haha~ |
« | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | ... | 273 | »
|