文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 17
累積人氣: 64982
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


唱k+食飯~ 分類: 未分類

今日又再一早去唱k-lunch..

今次有肥洪...796..魚波...佳...劉文...胡峰..我~

今日唱既歌...大部分都唔識唱...

因此唱得唔多~

不過當學下歌都好既~

 

之後3點勁準時咁cut左= =..

無奈~

太早了....胡峰夜晚又要番馬會...唔想番tko

so....我地去左周圍行下....

其實都唔知有咩好行..

不過hea下hea下...咁就6點...

自己一個走先了....

6點9已經去到po lam....新都行左陣番落黎...

豪哥已經到了....又撞到彥...次次食飯都撞到佢地= =

我地好快齊人...今日食韓燒...原意係文豪生日慶生...出席既有我..豪哥..奇哥..maths..ka文~

今日又再玩加花奶....點知加太少....奇哥完全無feel= =

加花奶唔好玩....玩到加雪糕...

可惜我太遲先諗到用冰= =....唔係一早應該解決!!!

結果....我猜輸飲...

haha....其實杯野真係幾好飲...我到依家都無肚痛~

下次可以考慮自己加黎飲^^"!

約10點半左右離開....

 

ps.

今日分別講左一件事比人聽

打左2個電話同1次msn~

一個開心...二個完全唔興奮...shit= =...下次不跟姓王的說XDDD



2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


第一次幫人補習~ 分類: 未分類

係收$$果刻爽d~

其他時間...無特別~



2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


國慶唱K日~ 分類: 未分類

十月一日係國慶~

結果比班友仔叫左去唱k~

well...其實我銀包已經負左$$...依家爭人周身債-0-"

不過都有人借$$比我唱k...真係吹波XD

 

依家文豪係我既大債主~

796係第二大債主~

至於有冇其他雞數...有既話記住提我= =!!!!

 

亦都諗起爭人食飯..

黑仔果餐...可惜我無得等六年-.-...不過都遲d得閒先..

kalok果餐...慢慢地又爭左n年...so bull shit...你再等下...

 

聽日要幫人補習了...希望唔會第一日就比人炒啦= =



2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


5C單車日~ 分類: 未分類

首先多謝攪手們~~

 

我都好耐無係沙田踩了~

雖然踩得唔算多........但幾好玩呀都...

文豪...看來要多多學習了...哈哈...

不過你都算進步左好多嫁啦!!!

呢日我地只係踩到去科學園...希望下次可以更進步啦~~

此外...首次有機會玩下雙人車..載左小順一陣~

都幾好玩呀...唔太辛苦姐我覺得~

之後就一齊去左食飯~~

ha...差d聽到我想聽既野嫁啦...有d失望添~

but..算了...哈哈..

d野食就...一般般...又唔係咁差嫁其實我覺得~

之後就一齊坐車返歸了~~

 

今日先知...看來大家都對我既野有點誤會= =



~.~ 分類: 未分類

本身好似好多野想打...

但我唔記得要打d咩= =

haha...次次都係咁...想打果陣先唔記得~~

well...值得一提既係~

今日同左2位朋友食lunch果陣....真的好靜~

好明顯唔應該就我陪我食lunch啦呢2個= =

我自己食也可以嫁嘛~

 

至於夜晚....比肥仔昆左...不過佢會請我地睇戲補數...多謝!XD